Türlü yazgı varken alınların orta yerinde Alıp yüreği en çok o sahiplensin diye çırpınanım
Gözbebeklerinde gördüm Hüzün denilen acıyı Damla damla okyanuslar bağlanmıştı kirpiklerine Acıdım! Yıkıldım gözbebeklerine gözüm değdiği anda Damlalar dalga oldu yıktı beni Acıların dokundu seni yaşattığım iliklerime... Bağlanmışım Ruhunun derinlerindeki gül yaprağına Rayihalar eşliğinde döşedim benliğimi derinlerine Bilmezsin! Bilemezsin sana duyduğum sevgi selini Hep seni konu ederim Hep seni işlerim mutluluk dolu dileklerime... Gökkuşağına bir renk daha ekledim Varsın deli desinler bana! Harflerim kelime olur; kelimelerim kitap Düşerim! Sensizliğin acısıyla yüreğimin derinlerine Ellerimde ellerinin kokusu Gözlerimde; kirpiklerindeki hüznün buğusu Yüreğimde; gül kokulu yüreğinin coşkusu Keserim bileklerimi Bir damla! Bir damla daha!! Ömrüm tek tek akıp giderken Eksilmeyecek çiy tanen Eksilmeyecek inan ki; Geleceğinden…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geleceğine Yazgınım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geleceğine Yazgınım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
maharet odur ki olmayanı var ederken makul olnaı keşfetmek işte böyle mesela " Gökkuşağına bir renk daha ekledim Varsın deli desinler bana!"
şimdi sekiz rengi olsa gökkuşağının ne kaybeder gökler gözlerimiz fark edemesede sekizinci rengin varlığını yüreğinde hissetmiş bir şairin dizelerinden sevgiyi tanımlayan onu yücelten ve adanmış bir yüreğin sevdasını zihnimizde canlandıran bir şiir haydi şairler böyle yapalım hep birlikte çoğalsın gökkuşağının renkleri ki dünya daha bir yaşanır sevgi daha bir özümsenir olsun teşekkürler şair
ŞİİR OKUDUM... BU TARZ KALEMİNİZE O KADAR YAKIŞIYOR Kİ... OKUMA ZEVKİ ALDIĞIM DİZELER OKUYORUM SİZDEN... TEŞEKKÜREDİYORUM. TEBRİKLER VE DE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
jale hanım tebrikler gemicilik yıllarımda okyanuslara çok gittim geldim bu gün bir daha beni okyanus ötesine götürdünüz yüreğinize sağlık saygılar sunuyorum
Hüzünler eksik olsun kirpiklerinden saygıdeğer şairem... Hem karşındakinin ve hem de senin.... Güzeldi eserin..Tebriklerimi sunuyorum dost yüreğine... Saygılarımla...
hüzün ve derin bir ah ile okdum yürekli şiirini...
sevda ateşin katlanarak çoğalsın, çiytanem hep güzellikler üzerinde ışısın...
kutluyorum sevgilerimle