Bırakıp gittiğin bu gün gibi, Yüzüme son defa gülmeden gittin. O sözler ki acıdır, Zindanı yaşatır yürekte. Prangalar vuruldu dilime. Her yanım demirden kale...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Bu kez gitme/dur! Diyebilseydim sana. Çiçekler açardı ,kuruyan dallarımda. Yeşerirdi sevda bahçem. O sözler ki sırasında Kırbaç gibi şaklamazdı dünyamda...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Görürdün sevdanın gerçek yüzünü Bilirdin bende ki aşkın özünü. Gülü dikensiz nasıl gördüğümü. O sözler ki yüreğimin üstünde, Bir günah gibi gizledim seni Ruhuma haps ettim varolan sevgimi...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
BU CAN DARILMIŞ ÖMRÜME KALMAK İSTEMİYOR BEDENİMDE, SEVDAM ÇAĞLIYOR, KAN AĞLIYOR DİZELERİMDE....,
Güzel bir günde geldin bana,varolan sevgini bırakıp gittin. Avuç içi kalbimi nerden bilirdim o bi kere gördüğü sevgiliye tutulacağını.Sonra tekrar geldin habersiz bir ayaz günde bu sefer gitme dedim yine gittin. Gerçeğin tokatı yüzüme değil yüreğime çarptı, onlar değil senin gidişin acıttı canımı. Bir kış günü geldin bu sefer bırakmam seni sevda çiçeğim yüreğime hapsettim seni ....
سُبْحَانَكَ اللَّهُمَّ ر بَّنا وَبِحَمْدِك اللَهُمَّ اغْفِرِْلي ALLAH�ım günahımın hepsini; küçüğünü ve büyüğünü, ilkini ve sonuncusunu, açığını ve gizlisini bağışla....!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİTME/DUR DİYEBİLSEYDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİTME/DUR DİYEBİLSEYDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gitme! Gitme dur diyebilseydim sana, Gönlüm aşkının kaçıncı tavafında Olduğunu bilirdin. Buzlanmış duygularının izini Bendeki sevdanın gerçek yüzünü Bilirdin aşkın yürek sözünü.
Sevgili şairim demek bizleraynı duyguları yaşıyoruz.Ne kadar gitme desekte giden gidiyormuş.Bende geçen yıl gitme demiştim şirimde.Yüreğine sağlık gönlü güzel şairim
suna hanım tebrikler yine yaralı bir kalbin içinden sıcak vede hüzünlü dizeler çıkmış kalbiniz herzaman mutlu vede huzurlu olsun yüreğinize sağlık saygılar
Güzel bir günde geldin bana,varolan sevgini bırakıp gittin. Avuç içi kalbimi nerden bilirdim o bi kere gördüğü sevgiliye tutulacağını.Sonra tekrar geldin habersiz bir ayaz günde bu sefer gitme dedim yine gittin. Gerçeğin tokatı yüzüme değil yüreğime çarptı, onlar değil senin gidişin acıttı canımı. Bir kış günü geldin bu sefer bırakmam seni sevda çiçeğim yüreğime hapsettim seni ....
سُبْحَانَكَ اللَّهُمَّ ر بَّنا وَبِحَمْدِك اللَهُمَّ اغْفِرِْلي ALLAH�ım günahımın hepsini; küçüğünü ve büyüğünü, ilkini ve sonuncusunu, açığını ve gizlisini bağışla....!!!
Canımsın sen bitanemsin ablası. muhteşemsin. öpüldün sevgiler sana kucak kucak
Bir kış gününde gelen sevdalar kalıcı olsa ne güzel olurdu hayat oysa. kimbilir bir gün aniden kapınızı çalar ve seni seviyorum der bakarsınız.. seni seviyorum.. ne güzel sözcük değilmi şairem.. selam ve dua ile..
sayın kader oyuncusu, günümüz sevdalarına çok güzel bir örnek teşkil edebilecek bir şiir çalışması olmuş..gidip gelmeler,sonra yeniden kopuşlar ve ardından hayıflanmalar..işte ben bu yüzden bu yüzyılı sevmiyorum..aşkları gibi bir çok şeyleride "naylon" ve "ben" merkezli.. çalışmanızdan dolayı sizi tebrik ediyorum..
Merhaba:HOCAM Lütuf buyurduğunuz üzere sevdanın çeşnilerini yaşıyoruz günümüzde. Lakin bende ki yada anlatmaya çalıştığım sevda emsalsiz. Çok teşekkür ederim. saygılar...
Gitme dur diyebilseydim sana,
Gönlüm aşkının kaçıncı tavafında
Olduğunu bilirdin.
Buzlanmış duygularının izini
Bendeki sevdanın gerçek yüzünü
Bilirdin aşkın yürek sözünü.
Sevgili şairim demek bizleraynı duyguları yaşıyoruz.Ne kadar gitme desekte giden gidiyormuş.Bende geçen yıl gitme demiştim şirimde.Yüreğine sağlık gönlü güzel şairim