(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSAN İNSANI ÖLDÜRÜYOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSAN İNSANI ÖLDÜRÜYOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Menfi insanlar için kainatın virüsleri yakıştırmasını yapsak yanlış olmaz sanırım.Sadece Bolşevik İhtilalinin tamamlanma sürecinde 13 milyon insanın öldürüldüğünü düşünürsek konuyu abartmış olmayız sanırım.Stalinin ölüm kamplarından gelen raporları incelediğini ölümlerin çokluğuyla mutlu olduğunu izlediğim belgeselde duyunca kendi kendime şöyle düşündüm bunca insanın ölümünden sorumlu olan nicelerinin nasıl bir mahluk olduğunu tasavvur bile edemem.Dünyanın en yırtıcı hayvanı bile öldürse öldürse kaç kişi öldürür.Çok düşündürücü bir durum.Silah sanayini düşününce aktarılan paraları sonuçta ortaya çıkan vahşetti insanın kanı donuyor.Rabbim düşmanlara fırsat vermesin.İnsanlığın ön plana çıktığı sevginin hakim olduğu bir dünyaya ne kadar muhtacız.Ancak bunu sağlamak hiçte mümkün görünmüyor.Görüyoruz ki yapay düşmanlar üretip yeni yeni cepheler açanlar dünyanın farklı yerlerinde katliamlara imza atanlar durmayacaklar.Elbette bizde düşmana çetin dosta selim olacağız.Rabbim bizleri güzel ülkemizi her türlü beladan muhafaza etsin.Sizin gibi bir değeri tanımak benim için onurdur.Ülkemize yaptığınız hizmetler için Aziz Türk Milleti adına çok teşekkür ederim Adnan Ağabey.Sizin gibi değerlerin elleri öpülür daima.Saygımla...
Kıymetli hocam , o kadar Guzel yorumlamissin ki yüreğine emegine saglık ,esas sizin gibi değerli bir hocamizla tanışmak. Bizim için Buyuk onurdur.saygılarımla
hürriyeti öldürdükleri (cenazeler )ine veren medeniyet adına deniyete hizmet eden.... sarıldıkları ölüm makinelerinin dişlileri bir gün onlarıda biçecek tarih bunun tanığı değerli dost selam ve saygılar