şiir yazmadığınızda ‘bugün neden yazmadın’ diye soran oldu mu bana oldu evde yoktum babamlara gittim annem börek yapmış birlikte yedik ‘gelirken size de getirdim’ desem affedilir miyim?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Affeder Misin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Affeder Misin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Böreği diğer şiirinize taşırsanız iyi olur çünkü orada çay olacak börek çayla iyi gider afiyet olsun çok güzel oluyor kısa olan şiirleriniz kutluyorum sevgi ve saygılarımla.
şiir yazmadığınızda ‘bugün neden yazmadın’ diye soran oldu mu bana oldu evde yoktum babamlara gittim annem börek yapmış birlikte yedik ‘gelirken size de getirdim’ desem affedilir miyim? O kadar içten ve güzel dizelerdi ki; nasıl affedemezsiniz? Affedildiniz bile. Hele börekler mükemmeldi. Ben böreksiz ve şiirsiz bir yaşam düşünemiyorum. Yine güzel şiirler ve börekler bekleriz. Sevgiyle kalın.
Selamettin PULAT tarafından 1/9/2011 8:43:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
Selamettin PULAT tarafından 1/9/2011 8:45:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çocuklar niye hiç büyümezler ki? Ev-bark sahibi olup,çoluk-çocuğa karışsalar da her haftasonu damlarlar! "Annecim,annecim,annecim.." Yer-içer karnını bi güzel doyurur, yetmedi, giderken de sarıp götürür..
Bırakmazlar ki,insanlar emekliliğin tadını çıkarsın. Yapacak birşey de yok gibi. "Kırat,benimsin.Kime ne diyem."
:)))))))))))))))))))))))))))))) Seni duymalarını isterdim. Yaa ben yapınca anneminki kadar güzel olmuyo. O ne yaparsa yapsın çok güzel oluyo.:)))))) Valla.
afiyet olsun çok güzel oluyor kısa olan şiirleriniz kutluyorum sevgi ve saygılarımla.