bugün pamuk şekerli bir gün olsun istiyorum belki de kağıt helva alırım balon da istiyorum sarı yeşilmavi bir demet beyaz papatya martılara simit de atarım tutmayın beni istanbul beni çağırıyor
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İstanbul Beni Çağırıyor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İstanbul Beni Çağırıyor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir İstanbul ve ona duyulan özlem bu kadar güzel anlatılabilirmiş... Ben bu şiire en kırmızısından bi böcük ve en mavisinden bi kurdela takıyorum... Yetmez....Tamam.. Biliyorum ama elimden gelen bu kadar... Hadi bir de en kuranlığından bi oküz yatırıyorum... Sahi Kıble ne tarafta... Boynuzları kıbleye dönük olmalı... Gözlerini örteyim... Tebriklerimi sunarım... Muhteşem olmuş... Bu gün hakkıyla bayram kulayalım... Bizim İsmail Hakkıyla... sever beni kırmaz.. Bizim mahallenin delisidir de... Hadi iyi bayramlar...
Evet aynen öyle başka Istanbul yok. Sağol değerli kalem duygulu şair hoşbuldum tanımak güzel sizi takibimdesiniz güzel eserlerinizin devamını bekliyeceğim.
Evet aynen öyle başka Istanbul yok. Sağol değerli kalem duygulu şair hoşbuldum tanımak güzel sizi takibimdesiniz güzel eserlerinizin devamını bekliyeceğim.
bugün pamuk şekerli bir gün olsun istiyorum belki de kağıt helva alırım balon da istiyorum sarı yeşil mavi bir demet beyaz papatya martılara simit de atarım tutmayın beni istanbul beni çağırıyor
Kutlarım sizi Sevgili şaire Kardeşim Esma, öyle güzel yazıyorsunuz ki şiirlerinize hayran olmamak elde değil... Size bir şey söyleyim mi? yüzlerce şiirlerimin içinde en çok sevdiğim şiirimi bu gün yayınladım, eğer okumak isterseniz. BENİM İDOLÜM SİZSİNİZ SEVGİYLE KALIN...
Hanımefendi, galiba hava güzel,kışın ortasında bu keyfi süreceğinize göre...Gerçekten yazdığınız sadeliğiyle ve sevimli minik arzularınızla okuyanın İstanbul özlemini kamçılamışsınız.Tebrik eder saygılar sunarım.
Ne denir ki ; böylesi anlatımda sanırım bıraktığı düşüncelerle boğuşup kalmaktan başka. Garip akımının sadeliğinde onun güzelliğinde akıcı bir şiir. Herşeyden önce kısa dizelerden oluşması iyi düşünülmüş. Dİlinin sadeliği kelime seçimi ve anlatımı güzel yapan objelerin kullanımında bu denli sadeliğine rağmen bu denli duygusal ve anlamsal bir birikim bırakabiliyor. Okumak keyif verdi. şiirce.
Ben bu şiire en kırmızısından bi böcük ve en mavisinden bi kurdela takıyorum...
Yetmez....Tamam..
Biliyorum ama elimden gelen bu kadar...
Hadi bir de en kuranlığından bi oküz yatırıyorum...
Sahi Kıble ne tarafta...
Boynuzları kıbleye dönük olmalı...
Gözlerini örteyim...
Tebriklerimi sunarım...
Muhteşem olmuş...
Bu gün hakkıyla bayram kulayalım...
Bizim İsmail Hakkıyla...
sever beni kırmaz..
Bizim mahallenin delisidir de...
Hadi iyi bayramlar...