Gençlik yılların da yeşil gözler peşine koşmanın bedelini anlatır.
SEVMEDEN ÖNCE Mutluydum seni sevmeden önce. Çok sık dolaşırdım engin denizlerde. İnan mutluydum bu mavidünyalarda. Mutluydum inan sevmeden önce.
Bir gün fırtına koptu denizlerde. Kendime sığınacak bir körfez aradaım. Birden kendimi yeşil gözlerinde buldum. Demir attım bir akşam üstü o yeşil körfeze.
İnanmıştım orada mutlu olacağıma. Hayaller kurmuştum gelecek üstüne. Gün geldi ki tüm hayallerim yıkıldı. Mutluluk yerine acı buldum gözlerinde.
Bir tutsak olmuştum gözlerinin yeşil körfezinde Oysa ne mutluydum ben, engin denizlerde. Mutluydum bu körfeze girmeden önce, Mutluydum inan seni sevmeden önce.
Selamettin PULAT/ 10.10.1975--Perşembe : 09.50 Bir Otel Odası / MANİSA
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVMEDEN ÖNCE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVMEDEN ÖNCE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir tutsak olmuştum gözlerinin yeşil körfezinde Oysa ne mutluydum ben, engin denizlerde. Mutluydum bu körfeze girmeden önce, Mutluydum inan seni sevmeden önce.
Yüreğinize sağlık güzel şiiri ve sizi kutluyorum şair dost.. saygı ve selamlar..