Ağlıyorum bu gece, şu kara bahtım için Kirpiğime değince, patlıyor kabarcıklar Yıldız göremiyorum, kalan hayatım için Taşımaz beni artık, bu takatsiz bacaklar
İlk defa ağlıyorum, kendime acıyarak Dolup taştı âniden, içimdeki sarnıcım Boğuluyorum suda, ta dibine kayarak Cesedime değiyor, attığım her kulacım
Hep amigoluk yaptı, hayâllerim mimikle Yine de hiç gülmedi, ne içim ne de dışım Uyuttum bu çocuğu, umuttan bir emzikle Emziğini çaldılar, dostlarım ve sırdaşım
Hiç yakalayamadım, huzur kelebeğini Yıllarca koştumsa da, peşinden ağlayarak Vefâsızdan tevellüd, aşkımın bebeğini Büyüttüm yapayalnız, kalbimde sallayarak
Dua için açtığım, bomboş şu ellerime Bırakıverdi gözler, sadaka gözyaşını Hazan gibi sözleri, sarı saç tellerime Kırağı düşürecek, mutlaka gözyaşını
Mutluluk denen yuva, dağın tâ zirvesinde Ordan düşen bu kartal, uçamaz ki oraya Bir hüzün şarkısı var, kalbimin kirvesinde Şeflik ediyor gece, gamlardan bir koraya
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAZAN SÖZLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAZAN SÖZLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzel bir şiir dinledim yüreğinize ağlık....gerçekten güzel bir çalışma..gitmenize çok üzüldük.....bu gün yasemin kardeşimin şiirine güzel kırıtik yapmışsın onu okudum ...gerçekten mükemmel..bir yorum olmuş....teşekkürlerrr...saygılarımla..
mehmet ali unsal tarafından 2/9/2011 7:48:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gidene dur demek gitmediğinde kaldığı anlamına gelmez...Sizi tanıdım ve şiirlerinizi okumaya başladım başlayalı veda üzerine kurulu bir varlığınız vardı...Gitmeyi bir anlamda bırakmayı kendinize rehber edinmişseniz gitmeyin demenin bir anlamıda yok zaten...gerçi siz kendi gidişinizle burdan veya şiirden gidişinizi anlamlandımışsınız...Hayırlı olsun....Saygıyla.
Edebiyat defteri sizsiz olurmu hiç olmaz tabiki en kısa zamanda siz değerli çok ama çok değerli şairimizi görmek ve şiirlerini okumak dileğyle sevgiyle kalınız allah emanet olunuz dilerim o çok önemli sınavınızdan en başarılı şeklide cıkarsınız..rabbim yardımcınız olsun dualarım üzerine olsun.....
üstadım veda etmek o kadar kolay mı. Kaç kere veda ettim ama bir türlü edemedim kopamadım şiirden. Şiir ki sözün özüdür. şiir ki gökkubbenin altındaki en anlamlı sözdür.. Bekliyoruz yeni şiirlerinizi
Bazen inzivada olmak ister yürek... Benim gibi, yalanlardan sevgisizlikten riyadan uzak yerlerde.. Bir süre baş başa kal kendinle...Ama sen hep yaz ... En kalbi sevgilerle.. ESRA
Merhaba filozof: Eğer şakaysa hiçde hoş bir şaka değil bunu söyleyeyim bizler sana çok alıştık. Hayrola nereye böyle? bizleri koyup. Sen çoook değerli bir bilge beyinli, yüce yürekli oğlumuzsun, kardeşimizsin, Bu üklenin yetiştirdiği her nekadarda dışarıda olsanda bu vatanın öz evladısın. Sizi her zaman taktir etmişimdir, Her nekadarda gerçekte görmesekte seni bizden biri olarak gördük sevdik. Her halde bir işin vardır, her gidişin bir dönüşü olur degilmi? neyse aklına koymuşsunuz, belkide iyi bir açıklaması vardır mutlaka.Şunu biliniz her zaman gönlümüzde yeriniz olacak sevgimiz sizinle gitsin Dualarımız her daim ardından varacak .Her nerede mutlu olacaksan oraya gidin. Her daim mutluluk sizinle olsun, yolunuz açık olsun. Dua larımız da yanında olsun.Çok sevgiler Selamlar Allâha emanet ol...
bu veda başka alemlerde doğmaya işaret gibi sanki,daha güçlü doğmak için,daha derin eserler verebilmek için,daha layıkıyla anlışılabilecek zamanlar için bir okun yaya yerleştirilmesi gibi..şevkin kırılmasın,yüreğin burkulmasın,dualarımız var bizi birbirimize yakın kılan,aynı yöne yönelen yüreklerimiz var,aynı geçmişin izlerini taşıyan gurur duyacağımız ortak bir tarihimiz var,bizi birbirimize yakin edecek o kadar çok müştereklerimiz var ki..unutulmak mı,unutmak mı? her ikisine de hayır diyor ve görüşebileceğimizi umut ediyorum.Yazdığın o müstesna ve estetik dolu şiirlerinle düşünce ufkumuzda farklı pencereler açmayı başarabilmiş bir insansın.seni yürekten kutluyor ve yeni mekanlarında sana tüm içtenliğimle başarılar diliyorum..
GİDEN GİTTİĞİ YERDEN SADECE KENDİSİNİ EKSİLTİR.Ne intibasını sile bilir ne de uyandırdığı sevgileri.Ve sevenlerin ortak bir özelliği vardır.Sevgili nerede Mutlu hissedecekse orada olsun istenir.Sizde Mutlu olacağınız yeri seçme hakkınızı kullanın.Zira Mutluluğunuz müştereğimizdir.Allah'a emanet olun .Sizi seviyorum
BENCE BİR SINAMA BU VAZGEÇEBİLİRMİYİM?DENE VE GÖR BELLİ LİMİT ZAMAN ÖTESİ SONRA DÖNECEKSİN..SEVGİLİ ŞAİR BU BİR AŞK KALEM İLE ..İÇİNİ DÖKTÜĞÜN SAYFALARDA..
binay seymen tarafından 2/3/2011 3:11:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
DEĞERLİ KARDEŞİM BU VEDA NİYE DESEM BİLİYORUM Kİ ÖZELİNİZE GİRMEK OLACAK,BURDA ŞAHSEN TANIŞMASAK DA YÜREK SESLERİMİZLE BİRER AİLE KARDEŞ GİBİ OLDUK,İNSAN DOSTLARINI ARIYOR VE ÜZÜLÜYOR GÖRMEYİNCE BEN ŞAHSIM ADINA ÇOK ÜZÜLDÜM BU SEBEBİ SİZ HAS VEDANIZA.İNŞ.BELLİ BİR ZAMAN DİNLENİR TEKRAR GELİRSİNİZ.ALLAHA EMANET OLUN.SELAM SAYGILARIMLA.H KALIN.
şevkinizin kırılması konusunda haklı olabilirsiniz.ancak çok okunmak ya da yorum almak bir kriter değildir.kaldı ki şiirlerinizin okunmadığını düşünmüyorum.saygıyla.
Teşekkür ederim ilginize. Şiirlerim okunmuyor burda. Bu yüzden yayınlamaya gerek yok diye düşündüm. Tek tip bir şiir anlayışı var burda.
Halbuki değişik şiir türleri var. Zengin şiir anlayışı ve türleri maalesef tek tip şiir anlayışına indirgenmiş durumda. Bundan rahatsızım. Bu şiir edebiyatı adına bir kıyım. İsterdim ki farklı şiir türleri ve tarzları desteklensin. Şiir ve türleri burda zenginleşsin. Bu yüzden burda yyınlamayacağım. Çünkü şiir adına şevkim kırılıyor.
Şirin Kelebek tarafından 4/23/2011 3:18:52 AM zamanında düzenlenmiştir.