(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne Kötü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne Kötü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evet çok doğru o yüzden topkumca hep beraber ayakta uyuyoruz demek rahat ediyoruz uyanmak istemiyoruz belki uyanırız birgün çok güzeldi kutluyorum yazan yüreği saygılarımla.
GÜZEL VE KISA ŞİİR... .VARLIK İÇİNDE YOKLUKLA YAŞAMAK NE KÖTÜ BU KADAR İNSANLARIN İÇİNDE DOSTSUZ KALMAK NE KÖTÜ İNSANLAR .... SEVİYOR SEVİLİYOR.... BUNCA GÜZELLİĞİN İÇİNDE KARAMSAR OLMAK NE KÖTÜ..... BİTMEYEN ÜMİT VARKEN ÜMİTSİZLİK İÇİNDE OLMAK NE KÖTÜ...
TEŞEKKÜRLER SAYENİZDE İLHAM GELDİ BANA .....SAYGILARIMLA..
Uyusun da büyüsünler demğil mi yazarım .)) Ya valla alemsin . Çok özgün söylemler. Özgün ve ince hicivler Okuması güzel Mesajlar anlamlı. Yine öyle bir çalışmaydı
Anlamlıydı. Her ne kadar ayakta uyuyanlar halâ uyudukları için bu şiirden bir ders çıkaramayacak olsa da:) Kim bilir belki çalınıverir bir kaçının gözüne.Fayda fayda. Kutlarım. Selam ve Sevgimle.
Hanımefendi,o deriiiiiiiiiiiiiiiiin uykuda olduğundan ilave masrafa gerek yok.Ellemeyin uyusun ! Çok ince yerinden kavramışsınız meseleyi,tebrik eder saygılar sunarım.