Gelirim; Yeterki "gel" de İki elim kanda olsa gelirim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gelirim.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gelirim.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Azıcık satıra kocaman bir yürek ve sevda sığdırılmış...
Der ki sanki 'Şiir'; Ey sevdalandığım, sevgili; Belki konuşacak çok şeyimiz yok ama yine de gözlerini al gel... elindeki yaşanmış/yaşanmamışlıkları Yarayı, suskunluğunu, acemiliğini, hüzünlerini topla gel, toplayıp geleyim sana Bilmediğin bir hastalığa acımak gibi bile olsa gel Konuşacak söz olmasın varsın Bil ki uzaklığında ızdırabım sende, mutluluğum sende Hadi gel yanıbaşıma Yeter ki gel de bana.. Gel, geleyim herşeyi bir yana bırakıp... Gör, bil, anla, duy yüreğimin sevdasını sesini Gel de.. Ömür ol bana, ömrümdeki nefes ol yüreğime...
Der ki sanki 'Şiir'; Ey sevdalandığım, sevgili; Belki konuşacak çok şeyimiz yok
ama yine de gözlerini al gel...
elindeki yaşanmış/yaşanmamışlıkları
Yarayı, suskunluğunu, acemiliğini, hüzünlerini topla gel, toplayıp geleyim sana
Bilmediğin bir hastalığa acımak gibi bile olsa gel
Konuşacak söz olmasın varsın
Bil ki uzaklığında ızdırabım sende, mutluluğum sende
Hadi gel yanıbaşıma
Yeter ki gel de bana..
Gel, geleyim herşeyi bir yana bırakıp...
Gör, bil, anla, duy yüreğimin sevdasını sesini
Gel de.. Ömür ol bana, ömrümdeki nefes ol yüreğime...
Saygımla...