yokuş yukarı tırmanmak ne kadar zorsa yokuş aşağı inmek bir o kadar kolay basamak çıkmak ne kadar zorsa aşağı yuvarlanmak bir o kadar kolay demem o ki ayağımızı yere sağlam basmalıyız
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Demem O Ki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Demem O Ki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilmiyorum ya hu.... Sen bu şiirleri yazarken ne halde..Hangi halleti ruhiyedesin. Acaba sırf ikilem olsun diye mi yukarı-aşağı demişsin. Yoksa benim anladığım manada. Hayatı yolu olarak mı.. Bu kadar akıllı... Olmaz ya... hem bir kadın.. Hıh ! Demek istiyorum da... Ya diyemiyorum. Çok derin manalar saklı şiirlerinde. Ben mi kafayı fışlattım. Sen mi zaten kaçıksın. Bayraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam ! Nerdesinnn ??? Aha buramış. iyi.
Hanımefendi, her yokuşun bir inişi vardır.Çıkışta maksat önem kazanır.Çıkmak için çıkacaksak başka ,aşmak için çıkacaksak başka düşünmeliyiz.İnişte yuvarlanmak zamandan kazandırsa da hasarı büyük olur.Sıkı basmak lazım. Tebrik eder,saygılar sunarım.
Yokuş yukarı çıkmakkk zorlukları aşmak yavaş yavaş yol katetmek bir gönül dostluk kazanmak gibi zordur yokuş aşagı inmek ise yapılanı bozmak yada bir kalp kırmak kadar kolaydır bence şairem biz en iyisi hep çıkmak için mücadele edelimmmm
Yüce dağların başında hem kuşa hem de yılana rastlanır. Biri uçarak ,diğeri sürünerek çıkmıştır. Elbette en çok emek verilene daha çok saygı. Yaşama etkili bir dokunuş Ayağınızı denk alın diye de hoş bir mesaj . Güzeldi yazarım.)
Sen bu şiirleri yazarken ne halde..Hangi halleti ruhiyedesin.
Acaba sırf ikilem olsun diye mi yukarı-aşağı demişsin.
Yoksa benim anladığım manada.
Hayatı yolu olarak mı..
Bu kadar akıllı...
Olmaz ya...
hem bir kadın..
Hıh !
Demek istiyorum da...
Ya diyemiyorum.
Çok derin manalar saklı şiirlerinde.
Ben mi kafayı fışlattım.
Sen mi zaten kaçıksın.
Bayraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam !
Nerdesinnn ???
Aha buramış.
iyi.