(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇÜNKÜ BEN BİR ÖĞRETMENİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇÜNKÜ BEN BİR ÖĞRETMENİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karanlığa ışık oldum. Çağdaşlığa önder oldum. Bazen eriyen bir mum oldum. Çünkü Ben Bir Öğretmenim.
Onurluyum, gururluyum. Eğitimden sorumluyum. Başarıya zorunluyum. Çünkü Ben Bir Öğretmenim. ******************************************KALEMİNİZİ YÜREKTEN KUTLUYORUM SELAMETTİN BEY...
SELAMETTİN BEY ŞİİRİNİZ ÇOK GÜZELDİ TEBRİKLER.BU GÜZEL ŞİİRİ SEVEREK VE ÇOK BEĞENEREK OKUDUM.ÖĞRETMENLİK EN KUTSAL MESLEKLERDEN BİRİ.TÜM ÖĞRETMENLERİMİZİ VE SİZİ SEVGİYLE SELAMLIYORUM.ÖĞRETMENLİK HEM ÇOK ZOR HEMDE KİŞİYE ÇOK BÜYÜK BİR MUTLULUK VEREN BİR MESLEK.ÇÜNKİ YETİŞTİRDİĞİNİZ ÇOCUKLAR YARIN KARŞINIZA DOKTOR,ÖĞRETMEN,SUBAY,AVUKAT GİBİ GÜZEL MESLEKLERLE ÇIKINCA SİZDE GURUR DUYARSINIZ ÖĞRENCİLERİNİZLE.SAYFANIZA GÖNÜL BAHÇEMDEN BİR KUCAK DOLUSU CENNET KOKULU KIRMIZI GÜLLERİ SEVGİMİDE İLAVE EDEREK BIRAKIYORUM.SEVGİYLE KALIN HOŞÇAKALIN.GÜLHAN KESKİN TANGÜNER.
Her satırında çook eski bir ögretmen olan rahmetlik babamın ideallerini okudum ve hissettim.Çok teşekkür ederim.Bu görevin erdemini bilmeyenlere yazıklar olsun.Kutlarım.
her türlü zorluğa göğüs gererek ve emanet edilen çocuklara sahip çıkan, onlara yarının gözüyle bakan. eğitimlerinde başrolü oynayan siz öğretmenlerimi selamlarım, saygılarımla.
Çağdaşlığa önder oldum.
Bazen eriyen bir mum oldum.
Çünkü Ben Bir Öğretmenim.
Onurluyum, gururluyum.
Eğitimden sorumluyum.
Başarıya zorunluyum.
Çünkü Ben Bir Öğretmenim.
******************************************KALEMİNİZİ YÜREKTEN KUTLUYORUM SELAMETTİN BEY...