BEN VAZGEÇTİM ...
Siz hiç içinizdeki o hiç bitmeyecek zannettiğiniz öfkeyle bir sabah tüm hayallerinizden vazgeçtinizmi?BEN VAZGEÇTİM...
Ve yine bir sabah uyandığınızda o kaybettiğiniz ve asla geri kazanamayacagınız hayallerinize geri dönmek istediğinizde kapıda bekleyen koskoca bir engelle karşılaştınızmı?BEN KARŞILAŞTIM... Yaşadığım bu hayata verdiğim her nefeste ben o öfkeyle vazgeçtiğim hayallerimle yaşamaya çalışıyorum... |
Sonuçta dünya hayatı herkes bir şeylerle imtihan olur.önemli olan hakımızda hayırlı olanı dilemektir.hayırın içinde şer şerin içinde hayır olup olmadığını ancak ve ancak cenabi ALLAH bilir.düşün bir kaza olur insanlar bir anda canından ciğerinden bir sürü sevdiğini kaybeder.bir yangında yine öyle düşün adamın dünya kadar serveti var ama yanında birde belası keşke bu bela olmasaydıda bu servetimde olmasaydı diye dertlenir.düşün insan vardır deli gibi aşıktır gün gelir kavuşur ve şimdi binlerçesi düşman gibidir.aynı odada birbirinin katili gibi kimi terketmiştir.kimi binbir türlü pişmanlık içinde yaşıyordur.daha neler neler kardeşine sorarsan sevmek güzel hata bekleyişin varsa yine bekle ama pişmanlıklar ve kendini acılara boğmadan yeter ki başın dik alnın ak olsun rabim kaybetiklerinide kazandıklarınıda fazlasıyla göç yetirecek durumdadır.bence hemen elin aç ve yarabim beni ve bütün kardeşlerimi arkadaşlarımı dostlarımı beterin beterinden koru diye dua et hata uğruna yandığın terkeden yalnızlığa çaresizliğe iten aşkına bile bu senin yüceliğini gösterir.
Ümidini kesmiş gibi herşeyden
Başını önüne eğme kardeşim
Hayat çok başladı bittiği yerden
Asla ümidini kesme kardeşim
Dağ ne kadar yüksek olursa olsun
Bir kenarı yol olur yol kardeşim
ALLAH ın rahmeti keremi boldur
Asla ümidini kesme kardeşim
Asla ümidini kesme kardeşim
Yüreğine sağlık
tebrikler
Dilerim yaşadığın doğduğun şehir ve adım atığın heryer neşe ve huzur dolar
Selam ve dua ile
A.E.O