(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mesafe Koydum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mesafe Koydum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Kardeşim Esma, yılın son gününde son şiirini şahane yazmışın. Kutlarım seni... Artık benim şiirlerime hiç yorum yapmıyosun, yoksa benim şiirlerimi beğenmiyo musun? Sevgiyle kal, yeni yılın hep sevgiyle dolu olsun.
En azından bir hindiyi kurtardık, kutlarım dost, iyi seneler olsun, mutluluk barış ve huzur içinde, sağlık ve sıhhatle, sevgi ve selamlarım dost şair yüreğe.
Merhaba şair dostum,başarılı çalışmalarınızın devamını diler yeni yılınızı en içten dileklerimle kutlar sağlık huzur ve mutluluklkar dilerim ... Saygılarımla..
Hanımefendi, hindinin parmak uçlarında yükselişi,kanat çırpma gayreti ve yüz ifadesi ;tehlikeyi gördüğünü ve neden ben uçamıyorum diye ilk kez düşündüğünü gösteriyor :)) Demek ki; hep düşündüğünüzü düşünmüyormuş,o da duruma göre düşünüyormış :)) ...OOOOFFF bana ne kimin ne düşündüğünden canım ? Ben kendi soframa bakarım. İyi ve mutlu seneler...Mert dahil... Tebrik eder saygılar sunarım.
Mesafe koyduğum için mi kendini arabanın önüne atıyooo... Tamam vazgeçtim mesafe koymaktan ama dolma falan yapmim ben ya. Nüfusuma mı geçirsem napsam bilmiyorumki.