(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Madde ve Mana şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Madde ve Mana şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok anlamlıydı ellerinize sağlık demiyeceğim. anladım ki beğendiğim bir şeyi uygulayamıyorsam alkışlamayıda bırakmalıyım. hani demiş ya biri adını şimdi anımsayamadım ne yalan söylicem google da girpte bakmayı da istemedim.herneyse cümle şu''tek bildiğim hiçbir şey bilmediğimdir' işte bunu anladım, uygulamaya da çalışıyorum artık.ben bilirim ayaklarına son.en büyük bilgelik bilmiyorum diyebilmekten geçerken neden bu lüzumsuz çaba insanoğlunda.geçenlerde bir yazarın kitabında başından geçen bir olayı şöyle anlatıyordu(tam kelimesi kelimesine yazamıcam kusura bakmayınız).yoldan geçen birine adres sorar ve o şahıs önce kem küm eder sonra her halinden bilmdeği belli olmasına karşın bi şekilde yazara tarifte bulunur.yazar da şöyle der:siz bu adresi bilmiyorsunuz di mi? şahıs önce mahçup ve sonra evet der.peki bilmediğiniz halde neden tarif etme gereği duydunuz ki?bilmiyorum demek bu kadar mı zor ve alçaltıcı birşey?bizler anlamış olsaydık dünya da sadece bir kere savaş olurdu.bizler anlamış olsaydık her aşımızı aç olan biriyle paylaşırdık.bizler anlamış olsaydık hiçbir canlıya sunulmayan bu aklı lûtuf bilir ona göre davranır bize ait olmayan sadece emanet edilen doğaya iyi bakardık.saygımla(gözhakkınızı helal ediniz)
Evet çok haklısınız öğrenmenin yolu bilmediğini bilmekle başlar. Bilmediğini bilmiyorum diyebilmek ariflerin işidir. Bilmiyorum demek nefsimize çok ağır gelir. Yorumunuz tarafımdan etkili yorum seçilmiştir. Çok teşekkür ederim.Allah a (cc)emanet olunuz.Selam.
anladım ki beğendiğim bir şeyi uygulayamıyorsam alkışlamayıda bırakmalıyım.
hani demiş ya biri adını şimdi anımsayamadım ne yalan söylicem google da girpte bakmayı da istemedim.herneyse cümle şu''tek bildiğim hiçbir şey bilmediğimdir' işte bunu anladım, uygulamaya da çalışıyorum artık.ben bilirim ayaklarına son.en büyük bilgelik bilmiyorum diyebilmekten geçerken neden bu lüzumsuz çaba insanoğlunda.geçenlerde bir yazarın kitabında başından geçen bir olayı şöyle anlatıyordu(tam kelimesi kelimesine yazamıcam kusura bakmayınız).yoldan geçen birine adres sorar ve o şahıs önce kem küm eder sonra her halinden bilmdeği belli olmasına karşın bi şekilde yazara tarifte bulunur.yazar da şöyle der:siz bu adresi bilmiyorsunuz di mi? şahıs önce mahçup ve sonra evet der.peki bilmediğiniz halde neden tarif etme gereği duydunuz ki?bilmiyorum demek bu kadar mı zor ve alçaltıcı birşey?bizler anlamış olsaydık dünya da sadece bir kere savaş olurdu.bizler anlamış olsaydık her aşımızı aç olan biriyle paylaşırdık.bizler anlamış olsaydık hiçbir canlıya sunulmayan bu aklı lûtuf bilir ona göre davranır bize ait olmayan sadece emanet edilen doğaya iyi bakardık.saygımla(gözhakkınızı helal ediniz)