sevdaya dokundum günbegün sancılar doğurdu beni hüznü tanıdım tek / sensizliğe küsmedim tüm renkler sendin ve hüzün vardı içinde şiirimin
siyah sözcükler dökülürken dudaklarımdan bir anıt yarattım kendimden de habersiz okul sıralarımdan kalma heyecanımla
beyaz perdedeki oyuncuydun sen bense bin kere izlesem de vazgeçmeyen meczup bir serseri leyla’dan da ağır züleyha’dan da beter
o gün her zamankinden sisliydi hava- hani kurşun gibi diyordu ya şair- içinde sadece sana değiyorken ruhum - yüzünde tükenmeyen ay ışığıyla parlıyordun ah / sevda niye bana geceleri veriyor – bir damla ay istesem senden ellerim dualara yükselse – kalbine dokunur muyum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hüzün olsun içinde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hüzün olsun içinde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne güzel anlatmşsınız öyle sevginizi.Bir kayıkçe içinde ,dalgalı bir denizdesiniz, hem de küreksiz. Gei-gitlerin sarmalında...ha battı..ha batacak.Umutsa,keskin bir bıçağın ağzında sanki...Sevinca insan , işte böyle sevmeli.Sevgiyle kalın,kutlarım sizi.
Bu okuduğum üçüncü şiirinizdi. Ve hepsi birbirinden güzel. kanımca, yüreğinizden olduğu gibi, katkısız bir şekilde çıkarıp anlatmışsınız duygu ve düşüncelerinizi. İmgeden uzak bir anlatımınız var çünkü. Yüreğini yakıyor insanın okurken. Bir o kadar da akıcı bir dil var. Yormuyor insanı. Ama düşündürüyor bazen. Sanki tamamen dolmuş bir yüreğin, kendine küçük bir göz açıp içindekileri ağar ağar, usul usul boşaltmasının kaleme ve kağıda yansımış hali. Gönül sesinizi yürekten tebrik ediyorum. Her acının, her yaranın, her hüznün, her çilenin, insana kazandırdığı bir çok şey olduğuna ve insanın acılarla büyüdüğüne inanmışımdır hep. Size de şairane bir kalp kazandırmış galiba hayat. Ki bu güzel şiirler çıkmış kaleminizden. Selam ve saygılarımı sunuyorum efendim.
siz ne kadar da doğru tespitlede bulundunuz. bizlerin yürekleri iflah olmaz. yaşadıkarı hüzünleri binlerce kez yaşasalar, yine yaşarlar, aslında büyümeyiz biz, olgunluk bize göre değil.... ama ben bunu seviyorum.. saygılarımı gönderiyorum o güzel kalbinize....