Benim ciğerimi söktün, ben öldüm yar, gömmüyorlar sürünüyorum.
Ara sıra üzerdim ya seni,,, zaten bir yanı yok yüreğimin Bir yarısını da sen al derdin.
Sen yüreğimi söktün yerinden Ve ben öldüm.
Bir sevdanı daha gömdün toprağa, sevdalını diri diri gömdün. hani kıyamazdın bana ? hani ellerindey di yüreğim..
Senden bunu hiç beklemezdim, yüreğimi söktün ve ben öldüm gömmüyorlar sürünüyorum yar.
Senden birgün beni sevmekten bıkacağını, unutup hatıralar da kalacağımı haykıracağımı çıldıracağımı beklerdim Ama bunu asla beklemezdim, yüreğimi söktünnn yaarr ve ben öldüm.
Bir sonbahar akşamı tanışmıştık sonra yavaş yavaş kaynaştık, Sonra gizli gizli oynaştık,, sonra deli gibi sevdalandık..
Yüreğimi söktün ve ben öldüm, gömmüyorlar sürünüyorum yarr... Nasıl yaktınsa yüreğimi nasıl söktün se ciğerimi Sende öyle yan yarrr..
Şimdi ben ne yaptım diye düşüneceksin, bu deli sevdalını sarhoş sanıcaksın, yine saçmalıyor deyip kızacaksın. Ama sarhoş deyilim cannn hatta hiç içmedim, Öyle duygular içindeyim kiiii,, bunu bana nasıl yaptın neden yaptın cann, yüreğimi söktün ve ben öldüm Gömmüyorlar sürünüyorum...
Dün gece RÜYAM DA beni aldattığın için seni asla affetmiyorumm. rüyada bile buna tahammülüm yok Al işte bırakıp gidiyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TAHAMMÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TAHAMMÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dün gece RÜYAM DA beni aldattığın için seni asla affetmiyorumm. rüyada bile buna tahammülüm yok Al işte bırakıp gidiyorum... ÇOK ÇOK ANLAM VE DUYGU YÜKLÜ DİZELERDİ ..YÜREĞİNİZDEN VE KALEMİNİZDEN UMUT HİÇ EKSİLMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİ
Şimdi ben ne yaptım diye düşüneceksin, bu deli sevdalını sarhoş sanıcaksın, yine saçmalıyor deyip kızacaksın. Ama sarhoş deyilim cannn hatta hiç içmedim, Öyle duygular içindeyim kiiii,, bunu bana nasıl yaptın neden yaptın cann, yüreğimi söktün ve ben öldüm Gömmüyorlar sürünüyorum...
:))) benim elimden eşim neler çekti ya, her rüyamda beni aldattığını gördüğümde kıyameti koparırım o da artık alışmış uyanır uyanmaz tavır yaptığımı anladığında yine mi rüyanda seni aldattım der ve o gün mümkün olduğunca benimle bir arada durmaz :) ve dengeyi sağlarız ... vay beee bir tek değilmişim rüya gören.
Şüphe hangi konuda olursa olsun ademoğlunun içerisine düşmeyiversin bir kere, aslı olsada olmasada o için için şühecinin içerisini kemirip durur..
Bir rüyaya bile tahammül edemeyen seven bir yüreğin sevdalısının işi aşktan sevdadan yana bayağı zor Allaha yardımcısı olsun, Eğer şüpheler paranoyaya dönüşürse şunu bilmeliyizki hayat zehir zindan olur, bu nedenledirki her konuda aslını astarını bilmeden seven yüreğe asla ihamlar sunmamak gerek..
Şiire gelince son ana kadar teması yara yemiş bir sevdalının feryadı gibi seyrederken birden son anda okuyucuya süpriz niteliğinde bağlam mısraları asıl temanın ne olduğunu sunuyor ki; buda şiirin gizemli vede anlamlı oluşunu sağlamış.. Anlatım vede içerik güzel vede anlamlıydı sizi vede eserinizi kutlarım TEBRİKLER..
Değerli şiir dostu, okunulası vede her haliyle kusursuz olan bu nadide eseriniz için yazmış olduğum bir kaç acizane sözümü et- kili yorum olarak değerlendirmeniz beni ziyadesiyle mutlu etti sağ olun var olun TEŞEKKÜRLER..