(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KENDİME VEDA (7) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KENDİME VEDA (7) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sanki ZALOĞLU RÜSTEM di konuşan. Hakikate çok yakın denecek kadar sıcak kelimelerle bizi mistik bir atmosferde ağırlayan hoş bir çalışma.
-O yollarda yürürdüm, hep gerile gerile Şimdi cesetlerim var, orda kesik ser ile... Hayat vermek yaşatmak asıl hünerken ben.Nice canları aldım kellesini keserek. Gerile gerile ifadesinde kibir çok güzel işlenmiş elinize sağlık.Türkçede GERİNE GERİNE.olarak bilinen cümledir değil mi bu.sevgi ve selam. sizi okumayı yorumlamaktan daha çok seviyorum.
-Her şeyin sonu birgün, ak ya da kara ölüm Birgün basılacaktır, bana da ecel mührüm
Dev, her acziyetini, birdenbire farketti Benlik iddaasından, Mevlâ’sına çarketti
Soner Çağatay
Merhaba filozof harika bir şiir derin anlamlı . ey gönül ne kadar gururlusun neyine böbürlenirsin, haddini bilmezsin akıbetinin ölüm olduğunu hiç düşünmüyorsun.Diyor. yüreğinize sağlık.Selamlar Saygılar.Allaha emanet ol...
-Fânîlik rûhumda kor; yakıyor hep içimi Artık yapmalıyım ben, hakikî bir seçimi’’
-Ne kadar da yakınmış, dışımdaki uzaklar Sadece beni yormuş, çizdiğim o zikzaklar
BU MÜKEMMEL SERİNİN GERİDE KALAN DİZELERİNİDE OKUYACAĞIM ÇOK ANLAMLI ÇOK GÜZEL TEBRİKLER DOST YÜREK.DAİMİ BAŞARILAR DİLİYORUM AMA VEDA YI UNUTUN HAYAT HERŞEYE RAĞMEN YAŞAMAYA DEĞER SELAM SAYGIMLA..
Dev, her acziyetini, birdenbire farketti Benlik iddaasından, Mevlâ’sına çarketti
KUTLUYORUM YÜREGİNİZİN BU GÜZEL ANLAMLI DUYGULARINI. RABBİM; BİZLEREDE, YAPTIGIM, ETTİGİMİZ İŞ VE FAALİYETLERDEN, HAKİKATE GÖZLERİMİZİN AÇILMASI DİLEKLERİMLE.
-O yollarda yürürdüm, hep gerile gerile
Şimdi cesetlerim var, orda kesik ser ile... Hayat vermek yaşatmak asıl hünerken ben.Nice canları aldım kellesini keserek.
Gerile gerile ifadesinde kibir çok güzel işlenmiş elinize sağlık.Türkçede GERİNE GERİNE.olarak bilinen cümledir değil mi bu.sevgi ve selam.
sizi okumayı yorumlamaktan daha çok seviyorum.