(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Deniz Kokulu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Deniz Kokulu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ya sana "Deli" diyecem de açık söyliyim ki... Deliler bu kadar akıllı yazamaz. Bişi bulmam lazım.. Çün sen diğer yazanlara benzemiyosun. İmge fukarası seni... Maşallah deyim de nazar değer .. Annem aynen bööle asardı çamaşırları bahçeye... Güneş sabah vurunca beyaz çarşaflara.. Çiş izleri de gitmiş olurdu... Güzel leylak kokuları..Lavanta kokuları süzülürdü camdan içeri.. Benim altımdaki çarşaf .... İntaar etmiş . Ben dışarıya bakıyorum.. Miss gibi.. Çarşaflara imreniyorum.Bu sabah bayram sabahı... Mis gibi....Şair kokuyor her taraf.. Mis gibi şiir. Oh Bea !
ya bide öğrenciyim çamaşırlar dağ gibi oldu niye hatırlatıyonki ( senin gibi neşeli biri kaldı mı ya dünyada 2 gündür şiirlerinle yorumlarınla aylardır gülmeyen yüzümü güldürdün inş hep gülersin bu sayfada bir şaire dostum daha olmuş oldu) kib :D
camasir yikamak temizlik dir temizlik de imandan gelir yani temizlik iyidir bütün insanlarda temiz olabilseler ne güzel olur kutlarim güzeldi gülen yüzün hic bir zaman solmasin en derin saygilarimla
:) Kocaman bahçeli bi evimiz vardı. Annem çarşafları ve diğer çamaşırı reklamlardaki gibi bahçede kuruturdu. Çamaşırı güzel asma tekniği diye bir teknik bile vardı:)) Hey gidi günler...
şairler herşeyden ilham alırlar ve hemen kağıda dökerler...siz de bunu yapmışşınız ve çok güzel bir o kadar da tatlı bir şiir olmuş......yüreginize saglık........
küçükken annem çamaşırları leğende yıkardı...kış günleri ev çamaşır kokardı, sabun ve buharla karışan bir koku...şiirin başında o koku geldi burnuma...hey gidi günler hey...şimdi ne kadar rahatız çamaşır yıkamada...
Deliler bu kadar akıllı yazamaz.
Bişi bulmam lazım..
Çün sen diğer yazanlara benzemiyosun.
İmge fukarası seni...
Maşallah deyim de nazar değer ..
Annem aynen bööle asardı çamaşırları bahçeye...
Güneş sabah vurunca beyaz çarşaflara..
Çiş izleri de gitmiş olurdu...
Güzel leylak kokuları..Lavanta kokuları süzülürdü camdan içeri..
Benim altımdaki çarşaf ....
İntaar etmiş .
Ben dışarıya bakıyorum..
Miss gibi..
Çarşaflara imreniyorum.Bu sabah bayram sabahı...
Mis gibi....Şair kokuyor her taraf..
Mis gibi şiir.
Oh Bea !