Bittik diyorum Duymuyormusun Sağırmısın be kör Mühürledim Sana seni Ne Nam Kaldı Ne Şan. AşK’a, inme indirdin Felç’sin artık. Karşıma geçip Birde maymun olma...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Olma... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Olma... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bittik diyorum Duymuyormusun Sağırmısın be kör Mühürledim Sana seni Ne Nam Kaldı Ne Şan. AşK’a, inme indirdin Felç’sin artık. Karşıma geçip Birde maymun olma...
GÖNLÜNÜN DEDİĞİ GİBİ OLSUN DOST SEVGİLER YÜREĞİNE...
Güçlü dizelerin harika arkadaşım..Öfkeli.. Ama arkasında son derece duygulu bir yürek var.. Var ki şiirlerin bu denli aşkına sitemkar.. Kutluyorum..Sevgilerimle..
Merhaba, dost büyük bir emek ve onu tamamlıyan muhteşem bir şiir; sevdayı, sevgiyi anlatan dizeler, ama öfkeyle ama sertlikle ama keskin şiddetli bir edayla ama şaiirin de bildiği bir şeyler var ,şairim şiirini beğeniyle okudum.. Saygılarımla...
Bittik diyorum Duymuyormusun Sağırmısın be kör Mühürledim Sana seni Ne Nam Kaldı Ne Şan. AşK’a, inme indirdin Felç’sin artık. Karşıma geçip Birde maymun olma...
@@@@@@@@@@@@@@ punaım tamdır yureğine nefesien hak eyavlah
Bittik diyorum Duymuyormusun Sağırmısın be kör Mühürledim Sana seni Ne Nam Kaldı Ne Şan. AşK’a, inme indirdin Felç’sin artık. Karşıma geçip Birde maymun olma...
Gece gündüz yari için yanan yakılan sevgilinin aşkı nasıl biter ki?...Ya ölünce,ya da sevdiğine binpişman olunca...Ölmüşse zaten sorun yoktur. O zaman sorarlar; " seven neden sevgisi için pişam olur?"Herhalde en mantıklı cevap:"aşkına ihanet edildiğini görüp bunu bizzat yaşarsa" olabilir.Bu yorumumuzu şairin satırlarından okuyalım: Bittik diyorum Duymuyormusun Sağırmısın be kör Mühürledim Sana seni Ne Nam Kaldı Ne Şan. AşK’a, inme indirdin Felç’sin artık. Karşıma geçip Birde maymun olma...
Bu kadar keskin ifadeler neden?...Niçin "bittin" demiyor da "bittik" diyor şair...Çünki sevilen seveni de kendini de bitirmiş...Nasıl olduğu bilinmemekle beraber,eğer duygular karşılık görmezse aşk biter.Ancak burada daha elim bir durum var...Sevenin feryadı...Seven çok yara almış, nazik kalbi paramparça olmuş...Belli ki duyguları ile alay edilmiş, belkide kendisine değer verilmemiş...Yahutta ihanete uğramış...nankürlük görmüş...Bir insanın,sevgisi değersizleşirse kendisi de manen biter..Bu yüzden yaralı yüreği elem sözcüklerini sıralıyor: "Mühürledim sana seni"...Sevilene de şaşılır doğrusu:Bu kadar duyarsızlık nasıl olur ki...Hem sevgiyi bitir...sevgiliyi ızdıraplar havuzuna at,sinirlerini felç edip, gece gündüz ağlat,hem de bir şey olmamışcasına karşısına geç,bir şey yokmuş gibi lakayt davran...Ben inanıyorum ki sevilen sevene karşı aşk beslemiyor...Çünki sevgiden anladığı yok...Sevenin de neden hala unutamadığı belli...Unutsaydı şiiri ona yazmazdı...ne kadar nefret ettiği sevdiğinin göstergesi...Sonu ne olur bilemeyiz...Bunu şaire bırakalım biz...Bu şiirin, muhatapları için güzel göndermeler var...Bize bu şiiri armağan ederek duygu tellerimize dokunan şairi ve kalemini kutlarım...tebrik ve saygılarımla...Entellektüel.
aman kardeşim ben değilim diyen:)) Bu ne azamet bacım. osmalı dedik eyvallah ama hasından çıktın sende. Vallahi çakma osmanlı felan değiillll... Halis mulis osmanlı. Memlekette bir muhtar dediğimiz teyzem vardı bana onu anımsatıyorsun. dobra dora kadındı. muhabbetine de doyum olmazdı sopasına da. mekanı cennet olsun. küçükken bana makası vermiş elime elbisemi bir güzel kestirmiş.: kes kuzum kes diye anamdan bir güzel dayak yemiştim. gitti bizim fistan tabiii:=))) yüreğine sağlıkk bacım. selam ve muhabbetle kal..
Çok sagol Memleketteki muhtar teyzen bana benzemiyor.Muhabbetim hiç yoktur Ağzım laf yapmayı bilmez/ misal. Sopamda yoktur. İncitmekten korkarım Damarıma basılırsa yazarım.Ne Osmanlısı Gardaşım Ezilmiş,, dışlanmış, hor görülmüş bir insanım.Birazcık bunlara sebep ASİ de Daha ne yazayım... Çok saygı ve sevgiler Senin uğruna
yüregine saglik
sonsuz sevgmle