Ben Nazım değilim! Bu yüzden; Hikmetli sözler söyleyemem, Memleketimi yâd edemem.
Necip milletimin, Fazıl bir ferdi de değilim. Kaldırımlarda yürür geçerim…
Ne İstiklali anlatabilirim Ne de Çanakkale Şehitlerini, Dedim ya Nazım değilim… Ersoyluyum! Lakin! Bu işin eri değilim.
Karacaoğlan değil Karaca bir oğlanım sadece, Kırık sazı elinde…
Ne Aşığım Veysel gibi Yemen ellerinde Ne de Leyla’nın Mecnunu Bu hayat çölünde.
Fuzuli yaşıyorum işte, Baki kalmayacak yazdıklarım Dedim ya Nazım değilim…
Hayat bu gelir geçer, konan göçer Kimi yer, kimi bakar Kimi de benim gibi talihsiz erken açar. Ne desem boş, Anlatamıyorum işte Kifayetsiz kaldı şiirim... Dedim ya Nazım değilim! Veli hiç değilim…
Keşke diyorum keşke! Yunus’un elinde taşıdığı, Odun parçası olsaydım. Çünkü Taptuk’un kapısından giremezdi; Odunun eğrisi bile…
Şükür! Ne olmadığımı bana söyleyen Molla Kasım içimde… Ben buyum, İşte ben buyum! Nazım değilim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nazım Değilim! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nazım Değilim! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben 'Nazım' değilim' tevriyesi üzerine kurulmuş, şiirimizde son zamanlarda hiç görülmeyen artistik dil kullanımına harika bir örnek sunmuşsunuz. Çok rahat, adeta 'çalakalem' yazıyormuş hissi uyandırıyorsunuz bende. Şiirinizin en beğendiğim yön ise derinliği. Umarım çok daha güzel şiirlerinizi görürüz burada.
Güne düşen şiirinizi de okudum, o da çok güzeldi. Tebrik ediyorum...
Eksiğim varsa lütfen düzeltin. " Nasrettin hocaya sormuş şahsın birisi sen nesin diye? - Cevap vermiş nasrettin hoca sadece bir "Hiç" - Nasıl demiş karşısındaki nasıl olursun Hiç? - Söz almış Nasrettin hoca demiş ki muhterem zat ne iş yaparsın? -Böbürlenerek söylemiş karşısındaki ben mutasarrıfım. - Sonra ne olacaksın? - Defterdar. - Daha sonra? -Müsteşar. -Daha sonra? -Belki sadrazam. -Daha sonra ? -Vezir. -Daha sonra? - Hiç demiş böbürlenen mutasarrıf. - Nasrettin Hoca sözü almış bu sefer demiş ki senin yıllar sonra geleceğin mertebeye ben çokdan geldim. Gördüğün gibi bir Hiçim. Ne demeye böbürlenirsin be adam demiş.
Kıssadan hisse Canbolat usta bir hiç olduğunu çokdan ispatlamış. Ben ancak geriden nal toplarım. Kalemin daim olsun Canbolat usta. Saygılarımla.
Keşke diyorum keşke! Yunus’un elinde taşıdığı, Odun parçası olsaydım. Çünkü Taptuk’un kapısından giremezdi; Odunun eğrisi bile… ******************************* Keşke Keşke
Ben 'Nazım' değilim' tevriyesi üzerine kurulmuş, şiirimizde son zamanlarda hiç görülmeyen artistik dil kullanımına harika bir örnek sunmuşsunuz. Çok rahat, adeta 'çalakalem' yazıyormuş hissi uyandırıyorsunuz bende. Şiirinizin en beğendiğim yön ise derinliği. Umarım çok daha güzel şiirlerinizi görürüz burada.
Güne düşen şiirinizi de okudum, o da çok güzeldi. Tebrik ediyorum...
Sevgiler, saygılar, selamlar...