(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
nar/ı kan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
nar/ı kan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Büyük beğeniyle okudum 'Şiir'inizi. Kısacık satırlara upuzun bir hayat öyküsü, yaşam, sevda, yürek ve yüreğin içindeki duygular/hüzün sığdırılmış...
Kırılmak : Başa geldiğinde anlamı çok daha iyi kavranan bir söz kanımca.. Kırgınlık, kırılmak, kırıldıktan sonra devam etmek yaşama/yaşamaya ve sonra kırıla kırıla bin parça olmak.. Yüreğin inandıklarına aldandığını görmesiyle, tuz buz olması.. Ve.. içinde, yüreğinde yaşattığı sevginin, o parçalarla birlikte saçılıp, dağılıp kaybolması... Ne zordur. Ne çok incitir/yaralar insanı.
Çok sevdiğim bir söz vardır. Mutlak bilirsiniz. Gene de paylaşmak isterim izninizle... Der ki: Dal rüzgarı affeder ama kırılmıştır bir kere...
meyle ney arası bir uzun yolculuktu şarkılarda biriktirdikleri..
..
serbest dizeleriniz,yine gizemli içerikle bezeli. Düşündürdünüz. yaşam acımasız,yaşamak kolay değil. hele hele ,sevdaları yaşayabilmek,olanaksızlaştı gibi. Ya töre engeli,ya soy sop engeli,ya sosyal eşitsizlik çıkar gençlerin karşısına. Ve yaşanır aşklar, neyle,mey arasında.
Yalanlar dolanır,yalanlar dudaklara ve kırılır kol kanat,dudaklar yapmaz gerçek görevini, söyleyemez olmuştur doğruları...
Yanlış algılamadım umarım. Yaşanmışlıktan esinlenerek yazdığınızı düşündüğüm dizelerinizi, yine beğeniyle okudum. Saygılarımla değerli Yazın Dostu !
az sözde çok şey barındıran şiir/di
Tebrikle
Sevgiyle kalın