(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AZRAİL GÖRÜNMEZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AZRAİL GÖRÜNMEZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BUYURSUN GELSİN KAPIMIZ HER ZAMAN AÇIK... ZATEN KORKUNUN ECELE FAYDASI YOK.... ALLAH ÖLÜMÜN DE HAYIRLISINI VERSİN.... ÖLÜMÜ HATIRLAMAK HER ZAMAN İYİDİR.... HAZIRLIKLI OLURUZ.... KUTLARIM ANLAMLI ŞİİRİNİZ İÇİN.... SAYGI VE SELAMLAR.....
ÜSTADIM; VADE GELDİĞİNDE İNSAN ÖLÜR AMA O CANI ALAN, ONU ALMAKLA GÖREVLİ AZRAİL HİÇ BİR ZAMAN GÖRÜLMEZ DEDİĞİNİZ GİBİ. HİÇ TINMADAN ALIR VE GİDER. BİZ SADECE AH VAH EDERİZ. SAYGI VE SELAMLARIMLA...
Sayın Şahin ,konu hazin,tesbitleriniz son derece gerçekçi,isterseniz biz onun aklında yokken kedimizi onun aklına sokmayalım.Tebrik eder saygılar sunarım.
ELİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK ÇOK ETKİLİ VE ANLAMLI BİR ŞİİR OKUDUM KALEMİNİZ DAİM OLSUN YAZAN KALEMİ VE SİZİ KUTLUYORUM SELAM VE DUA İLE KALIN SAYGILAR....
Gönlünüze sağlık Adnan Bey, yürekten kutluyorum.. "Ölümü daim hatırlamak için mezarlıkları dolaşın" diye bir hadis var, gerçekten doğru bir öneri, kim olduğumuzu unutuyoruz, hatta ölümsüz sanıyoruz bedenlerimizi, oysa ne kadar gafiliz herşeyden, dünyayı ben yarattım havasında insanoğlu, benim diyen o kadar çok ki, gülüyorum inanın böyle densizlere, hepimiz çıplak geldik çıplak gideceğiz, mal da yalan mülk de yalan var sen de biraz oyalan demiş büyüklerimiz. Aynen öyle hocam, herşey yalan, bile bile hâlâ ukalalık yapıyoruz, bir anlayabilsek en büyük gücün Yaradan olduğunu ve ona göre aciziyetimizile vakur olabilsek! Nerde firavunlukta üstümüze yok. Yazık hem de çook yazık! Sağlıcakla kalınız, huzur ve mutluluk içinde uzun bir ömür diliyorum üstadım..
"Ölüm var ölüm ölüm.. kalp kırma gülüm gülüm"
Her daim selamlar saygılarımla
* * *
dağ gülü tarafından 12/15/2010 2:16:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
AYHAN BEY ŞİİİR ÇOK GÜZEL YA OF GERÇEKTEN SÖZLERİ OKURKEN İNSAN BİR BAŞKA OLUYOR EVET İSTER ZENGİN İSTER FAKİR OL YİNEDE AZRAİL GÖRÜNMEDEN ALIR CANIMIZI O NEDENLE Kİ DÜNYA MALI DÜNYADA KALIYOR KALPLER KIRILMAMALI DUALAR EDİLMELİ SEMAYA DÖNÜP ALLAHA YALVARMALIYIZ GÜNAHLARIMIZDAN ARINMALIYIZ GÜNAH İSTER KÜÇÜK İSTER BÜYÜK OLSUN ARINMALIYIZ RABBİMİZE SIĞINMALIYIZ DUYARLI YÜREĞİ YÜREKTEN KUTLARIM SAYGILARIMLA
Anlamlı ...
Saygımla...