Deniz olsan ne olur Balık olsam, dalmam suyuna Bakışların mavi olsa, ne olur Kirpiklerin kara Dilin nar olsa, ne olur Yüreğin lâl Bana dost görünme ne olur Senle yaşanmaz, ölmeden Gel badem gözlü kalalım Kör gözün, görsün artık Ne olur...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne olur şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne olur şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Senle yaşanmaz, ölmeden Gel badem gözlü kalalım Kör gözün, görsün artık Ne olur... E.!!! Buda iyiy di:) tatlı bir serzenişti demek ki üslüpla söylenen bazı bed dualar bile hoş gelebiliyor.:) selam ve muhabbetle kalınız.
sevgili arkadaşım ne demişler sabrın sonu selamet, elbet bir gün görür. yaşamımızın olmazsa olmazı düşlerimiz ve umutlarımız. yeterki umudumuzu yitirmeyelim. seven yüreğine sağlık, sevgi ve saygılar sunarım.
Deniz olsan ne olur Balık olsam dalmam, suyuna Bakışların mavi olsa, ne olur Kirpiklerin kara Dilin nar olsa, ne olur Yüreğin lâl Bana dost görünme ne olur Senle yaşanmaz, ölmeden Gel badem gözlü kalalım Kör gözün, görsün artık Ne olur...
Tebrik ediyorum. Çok güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
Deniz olsan ne olur Balık olsam dalmam, suyuna Bakışların mavi olsa, ne olur Kirpiklerin kara Dilin nar olsa, ne olur Yüreğin lâl Bana dost görünme ne olur Senle yaşanmaz, ölmeden Gel badem gözlü kalalım Kör gözün, görsün artık Ne olur... nede güzel yazmışın mert yürekli arkadaşım sahte dostlar benim adımada okusunlarda utansınlar,, saygılar can dilimin ucuna gelip de yazamadıklarımı yazdığın için mert yüreğini alkışlıyorum gerçek tostlarımdansın bilesin güler ,,,
Bırak böyle kalalım bir dargın bir barışık,nasıl olsa dünyada bütün işler karışık...Evet bir şarkıda böyle diyordu... Gerçekleri görenler,sezenler ise bu şiirde olduğu gibi bırak uzak duralım der ilelebet ...Yıldızların barışık olması gerek dostluğun rüzgarlarında beraber savrulmaya diğer bir deyişle biri saz biri güfte olsa eğer,saz ile sözde mutlaka uyum olmalı bence de ... Şiiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum Güler hanım.Selamlar,saygılar...
Deniz olsan ne olur Balık olsam dalmam, suyuna Bakışların mavi olsa, ne olur Kirpiklerin kara Dilin nar olsa, ne olur Yüreğin lâl Bana dost görünme ne olur Senle yaşanmaz, ölmeden Gel badem gözlü kalalım Kör gözün, görsün artık Ne olur...
emeğine diline yureğine sağlık kutlarım emeğini cok cok guzel heall kalemine can
Balık olsam, dalmam suyuna
nekadar etkileyici
yüregine saglik
sonsuz sevgimle