Belki yıllar sonra belki aylar ne kadar uzun olsada yarınlar. Dolup taştı gönlümde, hasretin mazeret dinlemez artık, hasretin dağlar kadar hasretin beni yakar..
geleceksin yarın belki yarından da yakın.
Çok zaman oldu görmeyeli yüzünü seni senden ayrıldığım an özledim saatler gün, günler ay oldu bak yaşlandım, zaman beni vurdu ben hasretine vuruldum..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bekliyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bekliyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözlerini iliş gözüme gözüm sensiz görmeyeyim Yüreğini ser yüreğime yürekte ödün vermeyeyim Gönlünü serp gönlüme gönülsüz geri dönmeyeyim Ellerini ver elime ellerin siz el gibi gitmeyeyim Seninle bende sen gibiyim sensizlikte ölmeyeyim
13.07.2010 Seyfi Yiğit
Gerisi gelmeyenin vicdanına kalmış ALKIŞ TUTUYORUM ...
Son Damla tarafından 7/10/2011 9:05:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bir ses beklemek senden, bir soluk beklemek, suskunluğun en acımasız olduğu zamanlardayım.. Hiç bu kadar uzun susmadın sevdiğim, hiç bu kadar uzun git- medin bilmediğim yerlere.. Gözlerimi götürmedin yanında, olsun kalbim gözleri- min avuçlarında seni seyrediyorum..
Bekleyiş, bir özleyiş, gönüldeki maşuğu bir güzel süsleyiş.. Sonsuz hisle sevmeli insan, neden o çok sevene bekleme derler, oysa seven ümitsizde olsa gene sev- diğini bekler, beklemelide bence..
Artık günlerim günlerden uzun, gecelerim gecelerden, yalnız seni sevdiğimden bu yana her acıyı tattım, her çileyi gördüm.. Hayatın her cilvesine alıştım.. Yalnız senin yokluğuna alışamadım bir tanem.. Bir gün dünyanın tüm güzelliklerinden vaz geçipte ölüme gitmek istersen, yanıma gelde sana sensiz yaşamanın ölüm olduğunu göstereyim..
Der gibiydi bu kısa vede özlü şiir.. Ve yahutta benim şiirden anladığım bunlardı.. Şairi vede bu nadide şiirini tüm samimiyetimle kutlarım TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetlerimle Allaha emanet ol.. yunus karaçöp.......yudumyunus
Sensizlikte ölmeyeyim
Gözlerini iliş gözüme gözüm sensiz görmeyeyim
Yüreğini ser yüreğime yürekte ödün vermeyeyim
Gönlünü serp gönlüme gönülsüz geri dönmeyeyim
Ellerini ver elime ellerin siz el gibi gitmeyeyim
Seninle bende sen gibiyim sensizlikte ölmeyeyim
13.07.2010
Seyfi Yiğit
Gerisi gelmeyenin vicdanına kalmış ALKIŞ TUTUYORUM ...
Son Damla tarafından 7/10/2011 9:05:57 AM zamanında düzenlenmiştir.