(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOCUKLARINIZIN KIYMETİNİ BİLİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOCUKLARINIZIN KIYMETİNİ BİLİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜSTADIM; NASİHAT VERİCİ DİZELERİNİZ BENCE BİR HARİKA OLUYOR. ÇOCUKLARINA KEM GÖZLE BAKANLAR, ZOR KULLANANLAR OKUSUN.... OKUSUN VE İBRET ALSINLAR... BİZ BAŞIMIZDAN SAVDIĞIMIZ İÇİN ONLARA HASRETİZ. ANCAK BAYRAMDAN BAYRAM GÖREBİLİYORUZ. DEVAM ŞAİRİM NASİHATLARA... ZİRA BEN ZEVKLE OKUYORUM. SAYGILARIMLA...
Şimdilerde her şeyi önceden proglanmış bir yarış traninin içinde kendini bulan ve adeta özgürlükleri kıskaca alınan çocuklar sayfanıza girip şiirinizi bir okusalardı inanın size teşekkür ederlerdi.Mutlaka başarılı,saglıklı olmaları içindir anne ve babaların yaptıkları.Onlara en güzelini sunmak istiyorlardır.Ama çocuklarımızın dogallıgını ve yaratıcılıgını baltalıyoruz bir yandan da.Yani mekanikleştiriyoruz.Belki duyulan endişeler bizi böyle yöneltiyor.Ama hepimiz bir zaman çocuktuk ve zorlamalardan hiç hoşlanmazdık.Çocuk biraz da çocuk gibi davranabilmeli.Ondan bir yetişkinin davranışlarını beklememeliyiz.Kaldıkı yetişkinlerin bile telafi edilmeyecek hataları olabiliyor. Konu güzel.Anlatım güzel.Kutlarım.
Öncelikle resimdeki çocuğa bayıldım.. Ne şeker ne güzel şey.... Rabbim nazarlardan saklasın.... Şiire gelince bir Adnan Şahin klasiği... Kutlarım...Saygı ve selamlar....