bir acı kahvenin kırk yıl hatırı varmış bu kahvede telve yok yemenden de gelmemiş falları da yalanmış falcıları da en iyisi üstüne bir bardak su içmeli acısı gitsin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kırk Yıl şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kırk Yıl şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir acı kahvenin kırk yıl hatırı varmış bu kahvede telve yok yemenden de gelmemiş falları da yalanmış falcıları da en iyisi üstüne bir bardak su içmeli acısı gitsin
Isterseniz on bardak su icin insanin icinde acisi varsa asla gitmez bir an icin gitmis olsa bile tekrar basa dönersiniz yine acilar baslar .... COK GÜZELDI DIZELERIN KUTLARIm SAYGILAR SLM;LAR..
Hanımefendi,fincan klasik,manzara Üsküdar'dan kahveci ya acemi,ya kastetmiş keyfinize.Hatırı matırı olmaz onun ,üstüne birde çikolata...Afiyet olsun. Tebrik eder saygılar sunarım,çok güzeldi.
Galiba en güzeli bu sevgili Esma Kahraman.Acının üzerine bir bardak su.O su ki, bulabilmek için Safa'ya da Merve'ye de koşturur insanı, düşürüp kanatır dizlerini,bir bakarsın o su yanıbaşımızda bir lütuftur aslında.Görebilenlerden eylesin Rabbim cümlemizi...Saygı ve selamlarımla değerli yürek...Tam puan benden...