Elleri cebinde Yaka bağır darmadağın Sessiz bir şarkı dilinde Her köşe başı sanki meyhane Bir aşktır sızlar yüreğinde Takmaz kimseyi avare bir adam işte.
Gözdür bakar güzele Gönüldür sever işte Sözler dökülür güzele Söylemese de sever delice Bırakın gitsin avare bir adam işte.
Aşka düşmüş dönmüş mecnuna Yıllar çizgi çekmiş belli ki üstüne Saçındaki birkaç beyaz teline Yüzündeki acı tebessümde Anlatır ona olan aşkını Takmaz kimseyi artık Avare bir adam işte…
Yalnızlık ismi olmuş Boş sokaklarda sanki bir efsane Yok ki derdine bir çare Sevse de delicesine Değişmez hiçbir şey Avare bir adam işte…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AVARE BİR ADAM / II şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AVARE BİR ADAM / II şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yalnızlık ismi olmuş Boş sokaklarda sanki bir efsane Yok ki derdine bir çare Sevse de delicesine Değişmez hiçbir şey Avare bir adam işte… Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selam ile
Onu bu hallere düşüren vardır..... Hüzünlü, yalnızlık kokan,sevdasına karşılık bulamamış bir adamın öyküsüydü yüreğe dolan... Hepimiz biraz avare değil miyiz bu yalancı dünyanın sokaklarında bir başımıza dolaşırken...
Aşka düşmüş dönmüş mecnuna Yıllar çizgi çekmiş belli ki üstüne Saçındaki birkaç beyaz teline Yüzündeki acı tebessümde Anlatır ona olan aşkını Takmaz kimseyi artık Avare bir adam işte…
Yalnızlık ismi olmuş Boş sokaklarda sanki bir efsane Yok ki derdine bir çare Sevse de delicesine Değişmez hiçbir şey Avare bir adam işte…
Olamaz kimseler derdine çare Olsada kar eylemez ,gönülden biline Gece gündüze eş dilinde Yanar durur yürek ateşler içinde Avare'ydim şimdi döndüm deliye
Merhaba.Dizeleriniz bir sevdanın karamsarlığını anlatmış gönlünüzde. Temiz kirletilmemiş saf sevda...