(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
S i z şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
S i z şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Temmenim şiirlerin daim olsun çok sıcak duygularla yazılmış emek verilmiş anlamlı birşiiri ,yürek sıcaklığın dizelere yansımış....Beğeniyle okudum ,kutlarım sizi Saygılarımla
Temmenim şiirlerin daim olsun çok sıcak duygularla yazılmış emek verilmiş anlamlı birşiiri ,yürek sıcaklığın dizelere yansımış....Beğeniyle okudum ,kutlarım sizi Saygılarımla
Mehmet Çobanoğlu tarafından 12/7/2010 3:47:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
* * * "m a v i m" deyip öptünüz gökyüzü deniz mavi mavi döküldünüz güneşi güldürdünüz
f ı r t ı n a m
a h!... n e y a m a n e s t i n i z
gecemin yıldızı en deli sizdiniz yakan alevimdiniz
n e g ü z e l d i n i z
Ne güzeldiniz... Siz de ne güzelsiniz üstadım, bu mavi mavi çağlayan gibi akan yüreğinizle okyanuslara ulaşıyorsunuz dağlardan tepelerden, hatta zerre zerre gökyüzünden mavi mavi yağmur olup, yıldız yıldız düşüyorsunuz gönüllere... en sıcak sevecenliğinizle..... Var olsun mayiyle çarpan yüreğiniz, yürekten kutluyorum masmavi tebriklerimle... Sağlıkla, huzurla, neşe içinde kalınız.... en yüce dağlar meskeniniz olsun, en mavi gökyüzü sizin üstünüzde otağ kursun.. yıldız yıldız düşlerde uysun gani gönlünüz....
Her daim sevgim saygılarımla Fikret abime, selamlar karla kaplı gurbete, sıladan en sıcak dileklerimle...
İnsan hayatının vazgeçilmezi renkler mavi ve yeşiller şiirdi ve dolu, dolu zirvelerin kralına yakışır bir güzelikte kutlarım kaleminiz hep güzeliği yazsın sevgi ve saygılar...
İnsan hayatı, maviden, yeşilden ve fırtınadan oluşuyor. Gün geliyor mavi mavi akıyoruz, gün geliyor deli deli esiyoruz. İnsanın anatomisini kısaca ne kadar güzel anlatmışsın dost.
Yüreğine sağlık arkadaşımın..Hayranlık ve tebriklerimi sunuyorum,şiir çok güzeldi.Zerre iyi ki varsın.