(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAĞIŞIKLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAĞIŞIKLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bakmıyorum ben sana Değerli Şairim REYHAN..(dediğime bakma ).. Herbirimizde vardır bir bağışıklık durumu.. Sistem de bunu gerektiriyor değil mi ? Teşekkür ederim, Saygılarımla..
çok haklısınız değerli şair, insan vücudu dert çeke çeke derlere karşı bağışıklık kazanıyor, alışıyor dert çekmeye...'acı patlıcanı kırağı çalmaz misali'... çok güzel bir şiirdi. yürekten tebrik ediyorum sizi. selamlar.
Şairler de mi ACI PATLICAN ? bence de öyle.. Teşbih (benzetme) bir o kadar yerine ve doğru.. Sorunlara bağışıklığımız olsun dilerim.. Teşekkür ederim Değerli Şair Dost Asiye.. Saygılarımla..
Karanlığın yerini ve yönünü bilmeseydik eğer, Aydınlığın yolunu da görüp,çıkışı bulamayacaktık belki de .. Teşekkür ederim değerli katkınıza Saygın Dost Taylan Şairim.. Saygılarımla..
Acıların olgunlaştırdığı hayattır ki;yaşam gerçeklerini öğretir insana.. Ve teşhisiniz de bir o kadar doğru.. Teşekkür ederim Şair Dost.. Saygılarımla..
Benim gönlüm
Hem neş'e ye hem âha
Çok güzel dizeler tebrik ediyorum.
Sevgiler...