(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HER GÜNÜ ŞANS SAYIYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HER GÜNÜ ŞANS SAYIYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
nil ne güzel yazmış ama hakta veriyorum size belli bir yaşa geldik duygular kemale erdi ölümü düşünerek çeki düzen vermekte lazım her şeyin hayırlısını diliyorum cümlemiz için mevla kendine layık yaşam nasip eylesin varolun saygılar
Bunu siz di biliyorsunuz; yaşadığımız için mi, sağlığımız yerinde olduğu için mi;
paramız, evimiz, huzurumuz var onun için mi...
Gezip tozabildiğimiz için mi şükür edelim, yoksa bütün bu varlıklarımızla şöyle bir mezarlık yanından geçerken, doğru durduk mu, yaşarken dürüst olduk mu; emr-i bil maruf. nehy-i anil münkere uyarak yaşadık mı, diye düşündük mü?
Bunları düşününce de vay o günümüze demeyenimiz var mı acaba?
Ölümün yüzü soğuk ya, o yüzden pek aklımıza getirmeyiz...
Sizi tebrik ederim; mezarlıkların, ölümün en büyük ibretlik yanı kendimize çekidüzen vermemizdir aslında, çünkü bir gün ölü olacağımızı hatırlatacaktır bizlere...
ÜSTADIM; GÜZEL NİZELERİNİZ İÇİN SİZİ KEBRİK EDİYORUM. İNSAN HER YAŞADIĞI SANİYEYİ, SAATİ, GÜNÜ BİR ŞANS SAYMALI TABBİ.. AMA BUNU İYİ BİR ŞEKİLDE DE DEVAM ETTİRMEK DİLEĞİYLE SAYGI VE SELAMLARIMI SUNUYORUM.
Bedende bir can var emanet taşıyoruz
İnsanız ya ölene de çabuk alışıyoruz
Yaşadığım her günü şans sayıyorum
Adnan Ağabeyim
ölümün başımızın üstünde yeri var inşallah eli boş gitmeyiz selam ile...