asırlık çınarın gölgesinde dalgasız denizin kıyısında vefalı sevgilinin koynunda uyur gibi uyumak istiyorum sadece uyumak ve uyanmamak mahşere kadar hepsi bu kadar
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mahşere Kadar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mahşere Kadar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Desem ki vakitlerden bir nisan akşamıdır Rüzgarların en ferahlatıcısı senden esiyor Sende seyrediyorum denizlerin en mavisini Ormanların en kuytusunu sende görmekteyim Senden kopardım çiçeklerin en solmazını Toprakların en bereketlisini sende sürdüm Sende tattım yemişlerin cümlesini Desem ki sen benim için, Hava kadar lazım, Ekmek kadar mübarek, Su gibi aziz bir şeysin; Nimettensin, nimettensin. Desem ki… İnan bana sevgilim inan Evimde şenliksin, bahçemde bahar; Ve soframda en eski şarap. Ben sende yaşıyorum, Sen bende hüküm sürmektesin. Bırak ben söyleyeyim güzelliğini, Rüzgarla nehirlerle, kuşlarla beraber. Günlerden sonra bir gün, Şayet sesimi fark edemezsen Rüzgarların nehirlerin kuşların sesinden, Bil ki ölmüşüm. Fakat yine üzülme müsterih ol Kabirde böceklere ezberletirim güzelliğini Ve neden sonra Tekrar duyduğun gün sesimi gök kubbede Hatırla ki mahşer günüdür Ortalığa düşmüşüm seni arıyorum(C.S.T)
bu vesile ile rahmetle anıyorum.İçinde mahşer geçen şiirleri severim.Bu kadarı yeter de artar
bulursanız vefalı yari uyumak güzeldir,,yüregine saglık.
asırlık çınarın gölgesinde dalgasız denizin kıyısında vefalı sevgilinin koynunda uyur gibi uyumak istiyorum sadece uyumak ve uyanmamak mahşere kadar hepsi bu kadar
Tat ve haz veren, içimize işleyen güzel bir şiirdi...
Gönül dostu; sağlıcakla kalın...
............................................ Saygı ve Selamlar..