Sevdiğim kız bir güldü, sarı iple bağladım Bir ucu gül bir uç ben, yüreğimi dağladım Tek yaprak vardı yeşil, dikeni bile güzel İşte aşk budur dedim, her şey ile çok özel.
Yün ile örülü ip, kalbimi delmişti yâr Sorarcasına aşkı, kalp güle sayıldı kâr Gül dediğim aşkımdır, sürüklediği kalp ben Tek dikenine kurban, alıp giden aşksın sen.
Yaprak yapraklı alsın, her birinde bir falsın Çevirdikçe okunan, bir kitap gibi kalsın Sevgi verdim yürekten, darbe yedim kürekten Tüm varlığım fedadır, al götür beni yekten.
Dün ile gün karıştı, aşk uğruna barıştı Kalbim koştu durmadan, senin için yarıştı Netice ölümdü belki, risk almaya değerdi Eğer kalsaydın bende, aşk bile baş eğerdi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Bile Boyun Eğerdi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Bile Boyun Eğerdi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dün ile gün karıştı, aşk uğruna barıştı Kalbim koştu durmadan, senin için yarıştı Netice ölümdü belki, risk almaya değerdi Eğer kalsaydın bende, aşk bile baş eğerdi.
.......harika şiirinizi ve yüreğinizi kutlarım saygılarımla