(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KEFİL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KEFİL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
TEŞEKKÜR EDERİM. DEGERLİ YORUMUNUZ İÇİN. NE YAZIKKİ ADAM BATACAGINI BİLE BİLE KEFİL OLMANIZI İSTİYOR. HELE BANKAYA BİR ELİNİ KAPTIRANDA BİRDAHA KOLUNU HATTA VUCUDUNU KURTARAMIYOR. SAYGILAR.
Eskiden gönüllü koşardık Şimdi kaçıyoruz kefil olmamak için..Geçenlerde bir dostu çevirdim geri..Üzüldüm ama sonuçta daha çok üzüleceğim ortaya çıktı... Düzen değişti,insanlar değişti..BUu gidişle kimseye kefil olunamayacak....... Güncel bir konu..aslında yürek yakan bir konu... Selamlar......
Şimdi kaçıyoruz kefil olmamak için..Geçenlerde bir dostu çevirdim geri..Üzüldüm ama sonuçta daha çok üzüleceğim ortaya çıktı... Düzen değişti,insanlar değişti..BUu gidişle kimseye kefil olunamayacak.......
ŞÜKÜR Kİ UCUZ KURTULMUŞSUNUZ. HERKES İSTER BİR DOSTUNA YARDIME ETMEYİ LAKİN KEFİLLİKTE DOSTA DEGİL BANKAYA GİDİYOR ELDE AVUÇTA NE VARSA.
Bozkır söyledi sözüm, Kışa düşermiş özüm. İbret al iki gözüm, Kefil isen birine.
Uyarı niteliğinde ki sözlerinizde çok haklısınız. Biz insaoğlu her daim uyarılara mağdur kaldığımız halde nedense bu hataları yeniler dururuz. kutlarım sizi saygılar.
OKUYAN GÖZLERİNİZE SAĞLIK. OKUYUP YORUM YAPTIGINIZ VE PUAN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. BAZEN OLMASAN OLMUYOR OLSAN HİÇ OLMUYOR. EN GÜZELİ O DURUMA HİÇ DÜŞMEMMEK GALİBA.
Resimdeki bebek pek bir şirinmiş ama kefille ne ilgisi var onu anlayamadım.Konusuyla değişik bir şiir olmuş.Bu konuda canınız yandı herhalde.Şimdi bu zamanda baba oğul bile birbirine kefil olmuyor.Tebrik ediyorum.Saygılar...
teşekkür ederim. çocuga gelince baksana kefil olmuşta batmış gibi duruyor. dünyadan bezmiş bir hali var. birazda espri olsun çocuk sevecendir. diye koydum. bence yakıştı gibi.
Hindi olup düşünür, Tavuk gibi eşinir. Uyuz olur kaşınır, Kefil isen birine.
çok haklısınız dost deyip güveniyor kafil oluyorsunuz olan size oluyor .bin düşünüp bir karar vermek gerek helde bu zor devirde.yüreğinize sağlık gerçekten güzel bir konuya el atmışsınz .başarılarınız daim olsun selam saygımla..
Kimseye kefil olmam, olmasını istemem. Hele bu devirde! Hekes ayağını yorganına göre uzatsın. Kredi almaya bile sıcak bakmadım bugüne kadar ama şimdi aldım. Kimseden kefillik istemeden. Umarım yüzüm kara çıkmaz. Çıkmayacağına inanıyorum da... Her neyse... akıl verici durumda da olmak istemem ama günümüzde ne yazık ki böyle. Bu gerçeği bilerek hareket etmek lazım. Fazla iyiniyet maraz doğuruyor. Saygılar
Gerçekten bu devirde kimseye güven olmuyor şairim para veriyorsun kefil oluyorsun paranı isteyince sen kötü oluyorsun ödemedigi gibi özrünüde kabul etmezler öyle bir devirdeyizki Allah onlarında yardıcısı olsun geçim zor hayat zor onlarda istemez öyle olsun ama oluyor işde. Güzel günün yarası olan konuyu yansıtmışsınız şairim tebrik ederim Saygılarımla
teşekkür ediyorum degerli yorumlarınız ve okumanız için. haklısınız lakin sizinde dediginiz gibi paranla adm a suçluy oluyorsun. bazıları keyfini bozmuyor. hiç olmazsa durumunu arzeder bir özür diler. nerde kötü olan siz oluyorsunuz hele bir istemeye görün
kardeşine bile kefil olurken düşüneceğimiz bir devirdeyiz,ama yine de akıllanmıyoruz vesselam.Bu kefil meselesinden bir değil birkaçkez ağzım yandı akıllandım evet ama pahalıya mal oldu güvenmek. Farklı ve aslında can sıkıcı bir konuyu espirili bir şekilde ne güzel dile getirmişsin.Hele resim çok hoş gitmiş şiire bebeğin yüzündeki ifade madur bir kefilin ifadesi gibi:)) Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.
çok teşekür ederim degerli yorum ve okumalarınız için. sagolun. onur verdiniz.sizede geçmiş olsun diyelim kefillik mevzuun da.
Farklı ve aslında can sıkıcı bir konuyu espirili bir şekilde ne güzel dile getirmişsin.Hele resim çok hoş gitmiş şiire bebeğin yüzündeki ifade madur bir kefilin ifadesi gibi:)) bence de bu çocuk kefil olupta batan esnaf gibi duruyor. varsa elinde nakdi yardım etmek gerekiyor banka işi sakat öde öde bitmiyor.
Bizler de bir atasözü vardır. Paran çoksa borç ver aklın yoksa kefil ol diye, bu şiir'e bire bir uyuyor 7 hece kalıbı ile yazılmış uyarıcı güzel bir şiir kutlarım Adnan Bey
tabiki düşene, sıkışana yardım gereklidir. bizim kastımız olur olmaz kimseye kefil olanlarla ilgili. bankaya hele bir düşersen vay haline. degerli yorumunuz için teşekkür ederiz aziz dost. gönlünüz dert görmesin. okuyan gözlerinize sağlık.
raslıyoruz tebrik ederim yüreyini saygılarımla 5