Özür dilerim seni sevdiğim için, Otuz sene bekletsem de kışlık düşlerini, Sana yazlık bir sıcaklık veremedim. Oysa bir bedenden öte sevdim seni, Ne zaman sana uzansa ellerim, Boynu halkalı kumrular kırdı kollarımı, Ne zaman sana adım atsam, Unutarak yarım adamlığımı, Ayağıma dolandı demirden soğuk prangam, En iyisi sen git başka birini sev diyemedim. Son nefesime vermeye yakın mı geldin, Bu zemheri ayazında üşüyerek, Benim yolum çok yokuş, gelme dedim sana, Sevme dedim beni kendinden fazla, Çünkü ben senin sevgini hak etmiyordum. Firak kokan avuçlarımda, Senden kalan bir aşkın kokusunu saklıyordum. Sen beni öldürürken isyanlarda, Ben hala seni düşünüyordum. Ama ne oldu sevgili, Yarım kaldı kursağında tüm hevesler, Bak birden geçiverdi zaman, Gençliğim duruyordu altın madalya gibi, Birden ak saçlarımı gördüm aynalardan, Yüzümde kederin ince çizgileri, Sen en iyisi sevme beni, Yetmişinde bir adamım, Ayağım bir çukurda, Doyuramam seni, doyuramam, Aç halime hiç mi bakmıyorsun. Ne desem boş gelir kelimeler anlatamam, Ölüm kapımın önünde anlamıyor musun? Kursağında kalmasın hiçbir heves, Babamın derdine düştüm bir zamanlar, Aşka vakit yoktu ihmal ettim seni, En azından diye bilirdim sana, Git hadi, sev başka birini, sevme beni, Bu kış çok çetin geçecekmiş, Yanında biri olsun sana sarılan, Seni aç, seni açıkta bırakmayan, Yanında biri olsun sevgili, Git onu sev, git aşkı yaşa, İyi bak kendine, Kış çetin geçecekmiş, Yanında biri olsun, üşüme. Özür diliyorum seni sevdiğim için, Kayan yıldızıma gülümse, Seni bir ömür, bir nefes seveceğim. Yazmışım adını gönlüme, Hakkını helal et, Huzur içinde öleyim Otuz sene beklettim. Özür dilerim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZÜR DİLERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZÜR DİLERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.