Değişik makamlara sindi notalar, Her biri ayrı tele saklandı Kimi ağladı, Kimi inledi, Kimi rakkaseleri coşturdu Kimi aldı götürdü bilinmez diyarlara...
Sen hangi makamdasın, Kimin hanesinde, Kimin yüreğinde, Kimin elinde, Kimin ayak izindesin ?
Ayak izlerinde sürdü gitti Bir ömrün silsilesi... Bilmedin. Kimi an bir küçücük ayak izi Amacı oldu yaşamın. Kimi an elini tutamadığının Sürdün yıllarca izini. Kimi ansa tek ve derin izlerinle Taşıdın gönlünde sevdiğini Güneşin battığı her yerde...
Güneş mi yaktı Sevda mı seni böylesine, Dokunulmaz hallerde oluşun neden... Gözyaşlarını sindiremedi mi Yüreği , Sana gel diye haykırırken onca sevdiğim...
Haykırışlara mı gebeydin doğuştan, Eline mi verildi fermanın, As o yaftayı duvara Çile ile işim yok gayri de . Al hangi makamdansa şarkın, Ayak izini sürürüm ben ömrü billah. Ağlama demedim mi ben sana ! Gel, yıkayalım seninle gözyaşı ırmağımızda... Ta özüne dek hasreti.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR ÖMRÜN SİLSİLESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR ÖMRÜN SİLSİLESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kimi an bir küçücük ayak izi Amacı oldu yaşamın, Kimi an elini tutamadığının Sürdün yıllarca izini, Kimi ansa tek ve derin izlerinle Taşıdın gönlünde sevdiğini Güneşin battığı her yerde...
harika bir bitiş,
tebrikler, çok güzel..