(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*** BİR YUDUM SEVGİ **** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*** BİR YUDUM SEVGİ **** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgi mi bizi bulur, biz mi onu?.. İşte orasını hiç bilemeyiz… .. SEVGİ, bulur... İnanın bulur bazen bir çiçekte dunardan fışkıran yeşilde bazen. Ama mutlaka bulur...
Sevgi mi bizi bulur, biz mi onu?.. İşte orasını hiç bilemeyiz... hayatın en güzel tarafı bu sanırım... süprizlerle dolu... güzel dizelerinizde yılgınlık mı umutsuzluk mu var??? güzel gönlünüz umutla dolsun... saygı ve sevgilerimle...
Bazen ait olduğumuz yer orasıdır… Sıcak bir yürektir ama… O yerin bize ait olma ihtimali bir hiçtir…
Hiçbir sevdayı yalnız sevdayla yaşatamayız.
Hiçbir dağ ve deniz özlemi gömebileceğimiz… Kadar büyük değildir.
Sevgi mi bizi bulur, biz mi onu?.. İşte orasını hiç bilemeyiz…
sevgi, hasret, kin, gözyaşı, mutluluk,kıskançlık ne kadarda çok şeyi barındırır bünyesinde. sevgi aranmaz sevgi aramakla bulunmaz beklemediğin anda gelen bir duygu fırtınasıdır. Amma uzattım güzel olmuş kalemine sağlık:)
Bazen ait olduğumuz yer orasıdır… Sıcak bir yürektir ama… O yerin bize ait olma ihtimali bir hiçtir… Şiirin tamamı çok güzel ama ben bu dizeleri aldım kendime çok beğendim çok yüreğine sağlık.. Sevgiyle kal..
İşte orasını hiç bilemeyiz…
..
SEVGİ, bulur...
İnanın bulur
bazen bir çiçekte
dunardan fışkıran yeşilde bazen.
Ama mutlaka bulur...
Sevgiler ÖZ' den...