(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYDİ GİT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYDİ GİT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sustu gözleri demesinler diye veda seninle olsun haydi git arayan gözlerin beni bulmasın diye yaşları içime dökmeden ne olur git.
gülümsemen aklımda olmasın sakın unutmamam ama ölümüm çok yakın bir daha yapma beni aşk oyuncağın alnıma şakağı dayamadan haydi git.
Yüreğinize sağlık Muratçığım, duyguların kalemle buluşması etikleyiciydi ve çok güzeldi, beğeniyle okudum. Bazen git demek farz olur hayırsız sevgiliye, böyle anlarda gönül isyanı basar ve gözünü karartır, daha fazla ezilmesine izin vermez yüreğin ve çek git der geldiğin gibi, benden uzak cehenneme direk ol)) gibi bişiler der))) emeğin, yüreğin var olsun canım, gönülden tebriklerim..
♥•**•.¸♥¸.•***•.¸♥ Mübarek Kurban Bayramını en içten dileklerimle kutlar•***•.¸♥ ♥¸.•***•.¸♥daha nice bayramlar dilerim, sağlıkla, huzurla, neşe içinde sevdiklerinle birlikte♥•**•.¸♥¸.•***•.¸♥
♥¸.•***•.¸♥Selamlar sevgiler saygılarım ♥•**•.¸♥¸.•***•.¸♥ ♥•**•.¸♥¸.•***•.¸♥dost gönlüne her daim..♥•**•.¸♥¸.•***•.¸♥
இܓ இܓ BAL GİBİ BAYRAMLAR DİLERİM இܓ இܓSÜRESİZ..♥•**•.¸♥¸.•***•.¸♥
veda seninle olsun haydi git
arayan gözlerin beni bulmasın diye
yaşları içime dökmeden ne olur git.
gülümsemen aklımda olmasın sakın
unutmamam ama ölümüm çok yakın
bir daha yapma beni aşk oyuncağın
alnıma şakağı dayamadan haydi git.
Kısa ama anlamlı şiirini kutlarım...
selamlar...
Sabahattin Çağatay tarafından 11/19/2010 1:30:55 AM zamanında düzenlenmiştir.