Seni öldürmeli artık içimde, Kurşun canını acıtır bakışlarımla vurmalıyım, Siluetin yer bulmamalı düşlerimde, Issız gecelerde hayalini koynuma almamalıyım. Anıları doldurup sobamın içine, Senli resimleri, hayallerimizle birlikte yakmalıyım.
Seni öldürmeli artık içimde Hiçbir otobüs beni sana getirmemeli, Hiçbir durakta izini bulmamalıyım, Rüzgârdan şarkını dinlememeli, Nihavent makamında efkârlanmamalıyım, Her bayram sabahı kılınca namazı, Soluğu yanında almamalıyım.
Seni öldürmeli artık içimde, Senden hatıra pembe patikleri, Kimsesiz bir çocuğa vermeliyim, Bir dilencinin avuçlarına bırakıp yüreğimi, Senden uzak ülkelere gitmeliyim. Ne yapsam boş biliyorum, Bu aşkın cinayet zanlısı benim, Kaçamıyorum.
Seni öldürmeli artık içimde, Bu sabah erkenden uyandım yine, Kılar kılmaz namazı, Ruhumun boğazına sürüp aşkın kör bıçağını, Kurban ettim duyularımı, Ellerimi açık buldum semaya, Dualar yolluyordum yine sana, Gözlerimde birkaç damla yaş vardı, Ağlıyordum sevgili mezarının başında, Başucundaydım yine, Sol yanım acıyordu, Hayata bir ip attım sessizce, Sevdiğim her gün ölmek yerine, Kurtulmalı siluetinden, Seni öldürmeliyim artık içimde, Kurtulmalı her gün ölmekten.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİ ÖLDÜRMELİ ARTIK İÇİMDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİ ÖLDÜRMELİ ARTIK İÇİMDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrik ederim hocam,
İyi bayramlar. Saygımla.