Dertleri unutalım Şimdi bayram günüdür Umutları tutalım Bugün bayram günüdür --- Sofradaki aşımdır İnsanlar kardaşımdır Bayram bir paylaşımdır Gün bu bayram günüdür --- Birlikte hep güzele Sünger çeksek ezele Zengin yoksul el ele Bugün bayram günüdür --- Birliktelik şahane Birlik olsak daha ne Bayram buna bahane Bugün bayram günüdür --- Yoksul benim insanım Karnı aç garibanım Ben nasıl balabanım? Bugün bayram günüdür --- Maksat insan olmalı Aç karınlar doymalı Yürek sevgi dolmalı Bugün bayram günüdür --- Bu işaret hayra mı? İnsanlığa kayra mı? Aç varken ne bayramı? Bugün bayram günüdür.. --- İyi bayramlar…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAYRAM GÜNÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAYRAM GÜNÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Maksat insan olmalı Aç karınlar doymalı Yürek sevgi dolmalı Bugün bayram günüdür --- Bu işaret hayra mı? İnsanlığa kayra mı? Aç varken ne bayramı? Bugün bayram günüdür..
Aç karınlar doymalı
Yürek sevgi dolmalı
Bugün bayram günüdür
---
Bu işaret hayra mı?
İnsanlığa kayra mı?
Aç varken ne bayramı?
Bugün bayram günüdür..
Bayramınız mübarek olsun. Selam ve dua ile