yerdeydi zaten.. kenarda duruyordu.. şiddetli bir tekme yedi.. duramadı yuvarlandı.. çaresiz denize düştü.. onun için düştü.. --- dibe indi yavaş yavaş.. ama yosun tutmadı.. sürüklendi dalga ile.. oradan oraya.. asla tökezlemedi.. dik durmaya çalıştı.. --- dalgalarla boğuştu daim.. tekme atan tam bir zalim.. ayağı kırıldı hemen.. sonra da iflah olmadı zaten.. tekmenin cezası hemen kesildi.. bir araba da ona çarptı yıkıldı kaldı.. --- o ise düştüğü yerdeydi.. dalganın sürüklediği yere gidiyordu.. çıkması mümkün değildi artık.. yeni hayatı denizin dibiydi.. alışmalıydı hayata, sürüklenmemeliydi.. tutunmalıydı sağlam bir yere.. --- öyle de yaptı.. dalgalarla sürüklenirken aradı.. büyük bir yerli kaya gördü.. dalgalardan o etkilenmiyordu.. hatta yerinden bile kımıldamıyordu.. yerli kayanın oyuğuna attı kendini.. --- kaya gelene sordu hemen.. taş mısın?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TAŞ MISIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TAŞ MISIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
selam.neden bilmiyorum ama şiiiniz beni aglattı...hele son cümle....TAŞMISINIZ....gün gelir kara taşı da yosunlar sarar ama insanın attıgı tekme kendine döner. tebrikler...puanım tamdır..güller diyarından