Döndü devran geçti zaman bir yıl daha bitti İşte yine geldi Bayramınız kutlu olsun Geçen yıldan bu yana kim kaldı kimi gitti Kalan dostlar selam Bayramınız kutlu olsun
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ömürler su gibi akıyor geçen bayramı gören bir çok insan bu bayramı göremedi tabiki gelecek bayramıda göremeyecek olanlar vardır.Yüce Mevla herkeze bir ömür vermiş bir gün bizde o bayramları göremeyeceğiz bütün mesele hakkın rızasına nail olabilmek şiirinizi kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Mübarek kurban bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım. Nice mutlu bayramlara. Cenabı Allah yar ve yardımcınız olsun. Selam, saygı ve hürmetlerimle...
BAYRAMLAR, DARGINLIKLARIN UNUTULDUGU, INSANLARIN BARISTIGI, KARDESCE KUCAKLASTIGI GUNLERDIR. BAYRAMLAR, MILLI VE DINI DUYGULARIN, INANCLARIN, ORF VE ADETLERIN UYGULANDIGI BIR TOPLUMDA MILLET OLMA SUURUNUN SEKILLENDIGI, KUVVETLENDIGI GUNLERDIR. SEVGI DOLU VE HUZUR DOLU YEDİ DÜVELE NİSPET KENETLENDİĞİMİZ BU VATANIN ZERRESİNİ BİLE KOKLATMAYACAĞIMIZI DÜNYAYA ÖĞRETTİĞİMİZ VE MOZAİĞİMİZDEN TEK BİR TAŞIN BİLE EKSİLMEDİĞİ NİCE BAYRAMLARA HAYIRLARLA YEK VÜCUT ERMEMİZ KISKANANLARI ÇATIR ÇATIR ÇATLATTMAMIZ DİLEĞİYLE KURBAN BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN...
gidenlerin yerini kimse dolduramaz ama,gelenlerde olmasa bu dünyada durulmaz..sizinde bayrami mübarek olsun,sevdiklerinizle birlikde bayram sabahindaki kahvaltinin tadina doyarsiniz in$allah..saygi ve selamlar Gurbetde unutulan,kadrin kurbanlarindan..
DOSTLUGU, SEVGIYI VE GELECEGI... ASIMIZI, EKMEGIMIZI, SOFRAMIZI... HUZNUMUZU, ACIMIZI, YALNIZLIGIMIZI PAYLASTIGIMIZ; BIRLIK VE BERABERLIGIMIZI, KARDESLIK VE DOSTLUGUMUZU EN SICAK SEKILDE HISSEDECEGIMIZ MUBAREK KURBAN BAYRAMINIZI TEBRIK EDER, MUTLULUKLAR DILERIM.