Bir baktım da ne kadar ıstıraplar çekmişim Yaşamda sitemlerden yana neler varsa çekmişim Şimdi öyle istemlerim var ki onları tadamadım O mutluluğu neden tadamadığımı bende bilmiyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ACILAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ACILAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir baktım da ne kadar ıstıraplar çekmişim Yaşamda sitemlerden yana neler varsa çekmişim Şimdi öyle istemlerim var ki onları tadamadım O mutluluğu neden tadamadığımı bende bilmiyorum…
ıstırap çok iddialı kelime... umarım herşey gönlünüzce olur.. sevgiler
* * * Yüreğinize sağlık Haydar Bey, duygularınzın kalemle buluşması çok anlamlıydı, beğeniyle okudum, gönülden tebriklerim üstadım..
*Mübarek Kurban Bayramınızı en içten dileklerimle kutlar, sevdiklerinizle birlikte sağlıklı, huzurlu, mutluluk ve neşe dolu daha nice bayramlar dilerim...*
Teşekkürler Güler Hanım,bu güzel yorumunuz çin içten teşekkürlerimi sunarım. Bende kurban bayramınızı en içten dileklerimle kutlar,sağlıklı ve mutlu olmanızı dilerim.... Sevgim sevgin olsun değerli dost,sevgi ve saygılarımla...
Bu güzel yorumunuz için içten teşekkürlerimle Ben de içten kurban bayramınız kutlar,sağlık lı yaşamanızı dilerim. Sevgim sevgin olsun can dost,sevgi ve saygılarımla...
Bir baktım da ne kadar ıstıraplar çekmişim Yaşamda sitemlerden yana neler varsa çekmişim Şimdi öyle istemlerim var ki onları tadamadım O mutluluğu neden tadamadığımı bende bilmiyorum…
Haydar Uzun
Anlamlı düşündüren bir dörtlüktü...kutlarım....güzeldi... hayırlı güzel bayramlar dilerim dost...saygılar selamlar
Canım kardeşim bu güzel yorumunuz için içten teşekürlerimle.Bende en derin istemlerimle kurban bayramını kutlarım,sağlıklı olman dileklerimle... Sevgim sevgin olsun can dostum.sevgi ve saygılarımla...
Yaşamda sitemlerden yana neler varsa çekmişim
Şimdi öyle istemlerim var ki onları tadamadım
O mutluluğu neden tadamadığımı bende bilmiyorum…
ıstırap çok iddialı kelime... umarım herşey gönlünüzce olur.. sevgiler