Başta sn.yönetim kurulu üyelerimizin ve değerli gönüldostlarımın mübarek kurban bayramlarını kalben tebrik ediyor nice ,nice bayramlara sağlıkla mutlulukla erişmelerini diliyorum.
Not= Bilgisayarım arızalı ziyaretlerime bayramdan sonra devam edeceğim inş.selam saygılarımla..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
= BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN = şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
= BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN = şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geldik dünyaya bir yaşamla vuslatım canım bacım Dilek gönülden paylaşsam senle Bunu ben kime anlatsam Seslenip de kime duyursam! Kaç bayramlar geçti ölümsüz Aşkımla!!
Şu dünyada ayrı, benden ayrı.. Hasret ile gönüllerde sen ben yaralı!
Olmayacaklar artık bizler den onlar Gönüller de bak ayrı uzaklaşıyorlar Bizlerden Sadece dualar yapılıyor ve kalplerde yaşatıyoruz Hayat bitti mezarda yatılıyor! artık Bayramlar benim için bir ızdırap..ne ana ne baba nede bir eş nede sevdiğim yar Bir başım yok, sağ sol omuzum çökük ..bayramım yine elemler ızdırap oldu İyi ki evlatlarımız var nefesimiz sesimiz onlar ... Seninde canım anacığınla evlatlarınla nice bayramlara Sevgi ve saygılarımla canımsın bacım
.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥KALBİN♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥HANGİ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ GÜZEL ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ ŞEY ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ İÇİN ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ ÇARPIYORSA ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ HER ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ DOĞAN ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ GÜNEŞ ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ SANA ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ ONU ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ GETİRSİN♥¸.•**•.¸♥¸.•...**•.¸♥HAYIRLI BAYRAMLAR♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥AK'ASYAM♥.•**•.¸♥¸.•**•.
♥.•**•.¸♥¸.•**•.sevgiler saygılar selamlar yüreğimden yüreğine binlerce canım♥.•**•.¸♥¸.•**•.
Güzel dileklere ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM..Anlamlı mesajdı yazan Dost kalemi SAYGI ve SEVGİ İLE ALKIŞLIYORUM
Bu günlere bu sayfa birlik beraberliğiyle gelmenin mutlulugunu da yaşadıgımı beyan ederken aynen bende ..:
Burda tanışıp bütünleşen ve tanışamayıp kalben bütünleşen Dost yürek Dost kalemlerin ve Bu sayfayı var eden vaz geçilmezlerden ZİYARETTÇİ DOST GÖNÜLLERİN vs Noktayla değil Virgül ile KALBEN Bayramını CANI GÖNÜLDEN KUTLUYORUM
ÇOK ERKEN DİYECEKTİM AMA BİLGİSAYARNIN ARIZALI OLMASI SİZİ HAKLI GÖSTERİYOR....ALLAHA ŞÜKÜR İKİ BİLGİSAYARIM VR BİRİ ŞİİR İÇİN ÖZEL LETTOP..BİRİDE ÇOCUKLARA AİT BEN ONA FİRMİYORUM....ÖYLE BİR SORUNUM YOK....SADECE BEN KULLANDIĞIM İÇİN SAĞLIKLI.....SİZLERİNDE BAYRAMINI TEPRİKEDERİM..SAYGILARIMLA..