metruk besbelli üzeri bir karış toz epeydir dokunan olmamış belki hiç açılmamış ve yağlanmamış takıldığı gibi durur bir hal var üzerinde.. --- meraktan öleceğim dokunsam, elimi sürsem toz yumağındaki ilk iz benim olacak cebimden çıkarıp parmağımla yazı yazsam izimden benim yazdığım belli olacak.. --- dayanamayacağım, merak bu ya her ne pahasına olursa olsun girmeliyim kendimi hazırlıyorum içeri girmek için tahkim edilmiş duruşuna bakılırsa iş zor olabilir biraz geri çekilip hızla yüklenmem lazım.. --- şüphe bu ya bir seferde açılmazsa? ya o hızla çarpıp, bu cüsseyle yere yıkılırsam? ya da çarpılıp bir daha dimdik ayağa kalkamazsam? gücüme dayanamayıp birden açılır da başımı vurursam? --- kararlıyım içeri girmeye galiba kilitli, anahtar yok ortalıkta yılların birikimi tozları almalıyım bu noktada aceleci değil sabırlı olmalıyım geri çekilip bir seferde vurarak kırmadan açmalıyım.. --- gücümü toplayıp, hedefe kilitlendim birkaç adım geri çekilip hızla yüklendim biraz zorlansa da gücüme dayanamayıp açıldı o da ne! sanki mahzene daldım salın içindeyim tam da zafer sarhoşuyken, sinir eden kapı gıcırtısı.. --- uyanmışım..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAPI GICIRTISI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAPI GICIRTISI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.