(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
7 Tepeli Düşler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
7 Tepeli Düşler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
12 Dizeli şiirin 7 dizesi sadece semtlerin isimlerinden ibaret. Son iki dize zaten başta söylenmiş.
"7 tepeli istanbul üzerine kuruldu bütün düşler"
Geriye bu bölüm kalıyor sadece ve şiir söyleyeceğini burada söylemiş zaten. Semt isimlerini birer imgeyle, olayla ya da herhangi bir durumla ilgili kullanmış olsaydınız tamamlayıcı şiiri derinleştirici bir yanı olurdu. Bu haliyle coğrafi birer bilgi niteliği taşıyor.
Kısa da olsa ilk üç dizesiyle yeterli bir şiir. İstanbul'u hatırlatan özleten kaleminize teşekkürler...
Hanımefendi o tepelerle tarih yazılır.İnin biraz da Kağıthane'de,Göksu 'da,Haliç'te,İstinye'de veya Galata Kulesi'nden kabusa bakın ! Yok yok en iyisi inip te keyfinizi kaçırmayın. Tebrik ederim yedi tepeyi güzel anımsattınız.Herkes bilsin.
Ah bu istanbul , kıyı şeridinde flu çekilmiş bir gözle seyre daldığım kız kulesi . Kocaman maviliğinin üzerinde dans eden vaburlar gelir geçer ömrümden.
ve 7 tepesi hayretlere düşüren bir görsellik ile işler ruhumuza ( hiç görmediğim bir istanbulda) ....
bir de
beşiktaş olaydı ya bu düşlerde..:-(((