(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAĞDAN AĞIRDIR BAZEN SÖZLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAĞDAN AĞIRDIR BAZEN SÖZLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
..:))) Canımsın be Yusuf Yüreklimmm.. Ya huuu sen burdaymışsında benim haberim olmamışşşşşşşşşşşş..:( Hak edilsede bazen; Ağırlıklar ağırlığıyla kalsın Sakın incitmesin başkasını İncitmesin kendisini..! Yusuf yüreğine sağlık güzelliklerin daim olsun inşaallah Yusuf Yüreklimmm..:)
Dua ve sevgiyle kal.. Selametle..!
@granur tarafından 11/14/2010 3:05:40 AM zamanında düzenlenmiştir.
:)9 O kadar da olmasın diycem ama bazen de gerekiyor. Gerektiği kadar, gerektiği yerde diyelim de tatlıya bağlayalım durumu. Selamlar, sevgiler. Kutlarım ağır kelimelerini. :))
Canımsın be Yusuf Yüreklimmm..
Ya huuu sen burdaymışsında benim haberim olmamışşşşşşşşşşşş..:(
Hak edilsede bazen;
Ağırlıklar ağırlığıyla kalsın
Sakın incitmesin başkasını
İncitmesin kendisini..!
Yusuf yüreğine sağlık güzelliklerin daim olsun inşaallah Yusuf Yüreklimmm..:)
Dua ve sevgiyle kal..
Selametle..!
@granur tarafından 11/14/2010 3:05:40 AM zamanında düzenlenmiştir.