Kes, kopyala, yapıştır al eline makası Ekle şiir altına şairini davet et Sizin bu yaptığınız resmen yorum takası Ortadaysa şiir yok, bu olay bu kadar net.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiire davet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiire davet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben bu konuda forum açtım ama onaylanmadı galiba siz de benim düşündüğüm gibi düşünüyorsunuz yanlış anlamadıysam şiirler hep kusursuz oluyor hep harika oluyor ama hiç eleştirilsel bir yoruma rastlamadım.Bence böyle olmamalı diye düşünüyorum.Eleştirelim ve hata varsa söyleyelim .Dua ile
Ben de gönderdim bir forum isteği.Benimki de onaylanmadı sanırım. Ama vardır yöneticilerin bir bildiği..Zira bu tip forumlarda genellikle tartışmalar çıkar...O sebepledir..
Ben mağaza da çalışan bir insan olduğum için günlerce internetin başında şiirleri okuyamıyorum eleştiri yapamıyorum.elimden geldiğince kusursuz olan şiirler için puanımı verir çekilirim.Eleştiri yaptığım şiirin şairi düşünmesi gerekir bu adam niye yazmış diye Düşünmeyen için yapacağımız bir şey yok malesef hocam ama biz yine de pes etmeyelim yumuşak bir dille anlatmaya çalışalım.Saygılar Dua ile..!
ben de sizin gibi düşünüyorum, fakat bir kaç kez yaptığım eleştiri karşısında hoş olmayan tepkiler aldım o zaman vazgeçtim eleştirmekten...sizin bir kaç yorumunuzu gördüm hoşuma gitti...teşekkür ediyorum.
davete icabet