(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
merhaba şair kızım, sizleri yavaş yavaş tanıyor veşiirlerinizi her fırsatta açıp okuyorum. bu şiir hakkında ki düşüncemi öğrenmek istiyebilirsin. evet değinmek istediğim iki konuya da arkadaşımız bir açıklama getirmiş. onunlaaynı fikirdeyim. serbest şiiri yazarken bir kelime fazla geldiğinde düşünmeden atacaksın.tabi ki anlam değişmiyorsa. sana mı demiştim bilmiyorum ama serbest şiir yazan arkadaşlar mümkün olduğunca kısa mısralar halinde yazsınlar. mısralardaki hece sayısı arttıkça şiir düz yazıya benziyor. mümkün mertebe ahenk yaratacak kelimeler bulmaya bak. şiiri şiir yapan şey önce ahenktir bana göre. çok oku çok yaz azşiir çıkar. Bu şiirinde de güzel kelimeler bulmuşsun, anlatımın da sade, duygusal açıdan da beni etkiledi. yani yazmaya devam et. başarılar dilerim. senin deyiminle Şair annen Afet Kırat
Sevgili Zuhal dost.Serbest şiirden pek anlamasam da bilen dostlar bilir maviye dayanamam:) Anlamam derken tabii ki tekniğini diyorum ama duyguları çok yoğun ve haliyle güzeldi tebrik ediyorum. Yalnız bir iki yerde fikrime belirtmek istiyorum. "beyaz köpüklerin arasında,senin en çok istediğin şeyi bulacaksın" burda "senin" kelimesinin gereği olmadığını düşünüyorum. "en çok istediğin..." deyince zaten onun olduğu belli oluyor. "Mavi suların,beyaz köpükleri içine, bir not bıraktım cam şişenin içine..." burda iki "içine" kelimesi bir kulak tırmalaması yaratıyor. "bir not bıraktım cam şişeyle.." demek sanırım durumu kurtarır. Tüm renklere selam maviye devam diyor sevgiler sunuyorum.
Sevileni,mavi sulara davet etmek,gönül rahatlığı ve vuslat arzusuyla...Mavi serinliğinde ve dur bir ifade...yazsın bu kalem,hep mavilikler üstüne...tebrikler...
Hadi; son bir kez daha kapat gözlerini ve hayal et... sevdiklerin seni bir bir terkederken, yatağına uzanıp ağlayacaksın ve her rüzgar estiğinde sana adımı fısıldayacak, işte o an beni bulacaksın...
Kapat gözlerini ve düşün mavi suları... Kapat gözlerini ve hayal et,istediğin en çok şeyi ve asla kapatma ışığı...
HER UMUDUN MAVİ HER MAVİN UMUT OLSUN... MAVİLİKLER OKŞASIN HEP GÖNLÜNÜ GÜZEL DİZELERİN FERAHLIK VERİYOR SICAK YAZ GÜNLERİNDE. TEŞEKKÜRLER ŞAİRE. SEVGİYLE KAL.
Hadi; son bir kez daha kapat gözlerini ve hayal et... sevdiklerin seni bir bir terkederken, yatağına uzanıp ağlayacaksın ve her rüzgar estiğinde sana adımı fısıldayacak, işte o an beni bulacaksın...
Karamsar duygular içersinde,vuslat'a özlem duyan bir şiir. Gönülden ve gerçekten sevmiş bir insanın çığlıklarını okudum mısralarınızda. Kaleminiz daim olsun. Saygılarımla Erman Ulusoy
... Kapat gözlerini ve düşün mavi suları... Kapat gözlerini ve hayal et,istediğin en çok şeyi ve asla kapatma ışığı... ... Yüreğinizdeki ışıklarda her daim kapanmasın ve yüreğinizi şiirlere taşısın.Tebrikler.