Bu gönül gittin gideli Matem tutar Ey sevgili Yeter... Çektirme bana işkence Ben mi istedim, Sensiz yaşamayı Ayrılığı karnımda, Hamile gibi taşımayı !!!!!!!!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EY SEVGİLİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EY SEVGİLİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Demek ki okadar sevilmeyi hak edecek değerdeydi, oysaki ne kadar büyük bir nasipti sevilecek kadar vefakar ve sehavet ehliymiş. Ancak siz hasretin bir yeniden dirilişini içselleştirmiiniz veciz bir maharetle sizi en kalbi duygularımla tebrik ediyorum, en has mürebbi olan sabırlar diliyorum.
Ayrılığı karnımda, Hamile gibi taşımayı.!!!!!!!!!! öncelikle tebrik ederim ...yanlız hamilelik kutsal zamanı gelinceye kadar çok sevilir karnındaki :))) ayrılıklar böyle mutlu etmez kimseyi saygılarımla
HER ŞİİR ŞAİRİN KENDİNİ ANLATMAZ BİLİRİM ANCAK YORUMLARDA İYİ DİLEKLER ŞAİRİN SORUNLARI OLDUĞUNU DÜŞÜNÜR ANCAK BEN BUNU SANAT OLARAK DÜŞÜNÜYOR DAHA ÇOK TOPLUMA AİT SORUNLAR DİYE DÜŞÜNÜYORUM ELBETTE BİZ DE TOPLUM KATMANLARINDAN BİRİYİZ
KISA VE ÖZ GÜZEL ANLATIMINIZ İÇİN TEBRİKLER DAİM BAŞARI DİLEKLERİMLE
Sensiz yaşamayı.. Ayrılığı karnımda, Hamile gibi taşımayı
umutla sevinçle beklenen mucize ayrılık için kullanılsa bile ne kadar etkileyci olmuş doğum için az bir zaman kalmıştır umarım kavuşmak için ayrı kalmadan yeniden başlayabilmek için
Bu gönül gittin gideli... Matem tutar.. Ey sevgili Yeter... Çektirme bana işkence.. Ben mi istedim, Sensiz yaşamayı.. Ayrılığı karnımda, Hamile gibi taşımayı.!!!!!!!!!!
"elleri gül sevgili" adlı yazıma sarfettiğiniz o güzelim cümleleriniz ve dualarınız için teşekkür ederim. Sabır ve Hızır sizinle olsun. Eğer ayrılıksa, Rabbim bir an önce yükünüzü hafifletsin inşaallah. En emin yerre emanet olunuz.
Bu gönül gittin gideli... Matem tutar.. Ey sevgili Yeter... Çektirme bana işkence.. Ben mi istedim, Sensiz yaşamayı.. Ayrılığı karnımda, Hamile gibi taşımayı.!!!!!!!!!!
ayrılığın işkenceyle eş tutulduğu, bırakıp gitmelerin yasa yol açtığı daha önceden de kullanılmış imgeler. buna rağmen "Ayrılığı karnımda,/ Hamile gibi taşımayı.!!!!!" dizeleri tüm şiiri etkisi altına alıyor. ayrıca ayrılıktan kurtulamamayı ve bırakıp gitmesine rağmen sevgilinin varlığının (ayrılığının) sürdüğünü anlatan bu dizeler metafor da yaratıyor.
Bu gönül gittin gideli... Matem tutar.. Ey sevgili Yeter... Çektirme bana işkence.. Ben mi istedim, Sensiz yaşamayı.. Ayrılığı karnımda, Hamile gibi taşımayı.!!!!!!!!!! ***Güzel bir şiir okudum SEMA dan yüreğime hasret yağmurları yağarken bir ÇOBAN dertli dertli kavalını seslendiriyordu.Ayrılık ezgileri beni beter ediyordu.Hey!!!
Bu gönül gittin gideli... Matem tutar.. Ey sevgili Yeter... Çektirme bana işkence.. Ben mi istedim, Sensiz yaşamayı.. Ayrılığı karnımda, Hamile gibi taşımayı.!!!!!!!!!!
terk edipbırakanlar utansın bunca sevgiye rağmen... kısa ama anlamlı dızelerını kutlarım ezom...sevgilerimle...
Bu gönül gittin gideli... Matem tutar.. Ey sevgili Yeter... Çektirme bana işkence.. Ben mi istedim, Sensiz yaşamayı.. Ayrılığı karnımda, Hamile gibi taşımayı. yüreğine sağlık çok güzel kutlarım
İNSANIN ELİNDE OLMUYU BAZI ŞEYLER SEVGİLİ İLE BİRLİKTE VEYA ONSUZ YAŞAMAK AMA SEVGİYİ YÜREKTE TAŞIMAK ÖNEMELİ KARINDA TAŞINAN SEVGİDEN ÇOK AYRILIĞIN SIKINTISI DERDİ ÜZÜNTÜSÜ UMARIM 9 AY 10 GÜN ÇABUK GEÇER KURTULURSUN YA YÜREKTEYSE ONDAN KURTULMAK NE MÜMKÜN ONSUZ YADA ONUNLA SEVGİYLE KAL KALEMİNE SAĞLIK
cemo tarafından 7/25/2007 10:59:05 AM zamanında düzenlenmiştir.
cemo tarafından 7/25/2007 11:13:46 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hamile gibi taşımayı !!!!!!!!!!
ne harika bir cümle bu....