(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
__kutsal ayraç şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
__kutsal ayraç şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu yaşamak masalında kalakalmak...kaldığın anın farkında olmak,kalmayla burun buruna olmak korkmak,ki zaman yürürken ayakların altında...masalı korkuyla kurgulamak zamanıydı zannediyorum sisler yolları kapattığında.yaşamanın seyrine doyum olmaz,bir masal bir nefeste okunamaz belki diye kutsal ayraç kutsal kitaplar da...
diye mi bilemiyorum böyle bir betimleme ;___kurt sal atlar__ iyi bir anlatıcı değilim affınıza sığınarak teşekkür ederim ilginize...
size de cevap yazmışım çok çok özürlerlerimle ve hüzün şairinden de özür..
bu benim eksikliğim,şiir anlaşılabilirlerin anlatabilenlerin işi ve dikkatlilerin...hakikakate erenler sislerin üstündeki tepelerde gülüyor gibi mi ne..sayfayı tarumar ettim rahatsız ettim affola...
bu yaşamak masalında kalakalmak,zaman yürürken ayaklarının altında,zamandan korkmak ve veya masalı korku üzerine kurgulamak...bilemiyorum öyle okumuştum sislerin yolları kapattığı anı. ustalıklı değilim anlatabilmekte, affınıza sığınarak...teşekkür ederim ilginize.
kutsal ayraç ile başladım sarılıverdi sonra epey bir şiir ayaklarıma ne alakası var bilmem amma niçe kokusu koydular cümleler burnuma sevdim şiirleri neden çünkü şiir kendisini okutturup anlam çıkarmayı okuyanın zihni derinliğine ve kendi çıkarımlarına bırakıyor beni bırak diyor sen kendinden haber ver
kalemin izini sürmek büyük keyifti
tebrikler
Râzı tarafından 11/7/2010 9:47:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
kırmızı başlıklı his
ve mesafesisiz
uluyor gücüme giden atlar..
kısa öz ama aklıma takılan bir noktayıda iletmeden geçmekte kendime ters düşmek olacaktı..
at ve ulumak sizce doğru bir betimlememidir?